Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

dansker bar/restaurant i Alanya Tyrkiet...

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Kbh
Tilmeldt 23. Jan 11
Indlæg ialt: 387
Fra  www.hjemfisk.com Skrevet kl. 03:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Er der andre end jeg, der kan se ideen i, at åbne en dansker/skandinavisk bar i Alanya, Tyrkiet? Evt. dansk restaurant?

Der er pt. ca 8000 danskere fastboende i Alanya.

Skriv brev hvis interesse.

Mvh.

Sander Pennerup

Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:29
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 05:44
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Alletiders. Gaa i gang.

Ud af Andedammens kvaelertag hurtigst muligt. 

Bliv Amino Plus medlem og kig paa de mange Interviews
Martin har lavet med danskere i udlandet. 

For en maaned koster det bare 100 KR.
Saa fortsaetter du sikkert.

Saa kan du ogsaa se, hvem som har givet dig een stjerne. 

Tilmeldt 30. Aug 10
Indlæg ialt: 282
Fra  Amarisas International Co., Ltd. Skrevet kl. 07:21
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Det er faktisk mange danskere på et sted. Ja der må være et marked for et eller andet dansk relateret, men jeg ville nok ikke satse på en bar eller restaurant alene, da det også er ret sæson bestemt hvornår der kommer penge i kassen. Så er der formentligt en relativt høj husleje på sådan nogle ferie steder, bland mange andre ting der kan dræne kassen og drømmen på få måneder. Tænk dig godt om og undersøg tingene til bunds inden du springer ud i det. 

/Lars Larsen

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 08:25
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

En anden ting er at det praktisk talt er umuligt at åbne noget som udlænding i Alanya, med mindre du befinder dig dernede - og er villig til at smide en stor portion penge under bordet.

Tro mig, jeg har forsøgt :)

Der er massevis af muligheder - mange ting bliver drevet helt amatørmæssigt + der er mange områder der slet ikke er dækket endnu.

Som det bliver sagt er sæsonen kort, men jeg tror der kan laves gode penge der alligevel + leveomkostningerne er meget små - så du behøver ikke tjene millioner for at leve godt.

Fra Kbh
Tilmeldt 23. Jan 11
Indlæg ialt: 387
Fra  www.hjemfisk.com Skrevet kl. 02:44

Jeg har venner, der er fast bosiddende i Alanya ;-) Så jeg ka godt starte noget.

Er sæsonen ikke mindst 5 mdr for danskere? Der bor jo en hel del fastboende pga. den der danske by, der er blevet bygget?

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 07:20
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

For det første så findes der allerede flere dansk/skandinaviske barer/diskoteker - bla. Karisma.

De lukker kun skandinavere ind.

Danske og skandinaviske restauranter findes der massevis af - same shit alle steder: Ren turistmad :(

Nej man skal finde nogle af de gode lokale tyrkiske restauranter i baggaderne med god mad og priser til det halve.

Det er rigtigt at der er kommet mange mere eller mindre fastboende ( 6- 8 mdr. om året), men det er jo slet ikke din målgruppe...

Det er folk oppe i årene - pensionister, efterlønnere, førtidspensionister, og de render hverken på bar eller diskotek.

Din målgruppe kommer i den absolutte højsæson - med lidt held er den fra midt i juni til sidst i august.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)