Hej alle. |
Nu er det kun adsence der rotere reklamer. Ved affiliate kan du selv vælge reklame. F.eks hos Partnerads.dk
Køb dig et domæne hos meebox + et webhotel - Og slip for alle tossede regler :-)
vh Emil
Hej alle. |
Nu er det kun adsence der rotere reklamer. Ved affiliate kan du selv vælge reklame. F.eks hos Partnerads.dk Køb dig et domæne hos meebox + et webhotel - Og slip for alle tossede regler :-) vh Emil |
Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.
jeg ville også købe mit eget domæne der hos meebox.net , du kan desuden få domæner til kost pris der altså sølle 45 kroner og få et billige webhotel til 9 kroner om måneden billigere bliver det ikke , når man oveni tænker på deres høje service god suport og har kun oplevet deres server arbejder lyn hurtige |
Fordelen ved partner-ads og andre affiliate-netværk er netop at du kan sortere imellem, hvilke reklamer du vil have og hvilke bannere de skal vises via. Hvis du har brug for lidt hjælp, kan du fange mig på simon-blog@hotmail.dk (er ikke den store affiliate bagmand, men ved hvordan det bruges) |
Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!
Det vil blive 12x9kr + 45kr første år og så er du igang. Personligt syntes jeg at blogspot og mitnavn.wordpress.com ser uprofessionelt ud. Hvad angår reklamer så bestemmer du selv hvad reklamer der bliver vist på din side. Bruger du affiliere så vælger du selv hvilket banner du vil have vist, vælger du aksenes så vises der reklamer som passer til dit indhold uden du skal gøre noget selv. |
Du skal bruge wordpress på eget domæne. |
Tak til alle mand.. god info! |
Partnerads.dk Euroads.dk Tradedoubler.com |
Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.
Bør du nok lige skrive igen Emil... Mener du at Partner-ads osv. er gode eller dårlige? |
Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!