Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

S'ger Open Source Dating/community Software

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Aug 07
Indlæg ialt: 215
Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :

...leder efter software til et lille community. Software udviklet til datingportaler er fint - dating for biznes ;). Det skal være open source så jeg kun betaler timeløn for udvikling- derfra skal det kunne tage ÆØÅ og danske adresser postnumre og regioner fx sjælland, fyn, jylland.  - ikke noget med ZIP til danskere.

Jeg har fundet det her: www.boonex.com/ - open source - men det skal modificeres til danske forhold og kan kun med sikkerhed køres på amerikanske servere. Jeg leder efter alternativer - gerne gratis eller billige til at starte på. Det allervigtigste er at data kan trækkes ud fx fordi de gemmes i en MySQL database, så jeg kan skifte system en dag.

Nogen der kan hjælpe :)

Med venlig hilsen Kaffedrikkeren. Erfaring med etablering af 4 små virksomheder, heraf to eksport. Er en realistisk kritisk optimist. Oplyser navn ved seriøse henvendelser.

Tilmeldt 20. Aug 07
Skrevet kl. 15:09

PS: Ville være fedt med en danskudviklet pålidelig løsning som på sigt kan tage imod gængse betalingskort, men til at starte på så skal det bare virke og være testet igennem, opdateres etc.

Med venlig hilsen Kaffedrikkeren. Erfaring med etablering af 4 små virksomheder, heraf to eksport. Er en realistisk kritisk optimist. Oplyser navn ved seriøse henvendelser.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6570
Fra  TextReactor Skrevet kl. 15:43

kaffedrikker:
Jeg har fundet det her: www.boonex.com/ - open source - men det skal modificeres til danske forhold og kan kun med sikkerhed køres på amerikanske servere.

Øh hvorfor tror du det? Jeg har haft det kørerne på mine servere som står i danmark.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 20. Aug 07
Skrevet kl. 16:39

Beklager jeg først nu lige så dit spørgsmål - med sikkerhed så mente jeg at jeg kun havde set dedikeret boonexhosting i usa - tvivler ikke på du kan sætte det op selv, men det kan jeg ikke. Jeg har kigget et hav af løsninger i gennem og er kommet frem til det er bedst at lave det selv fra bunden.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6570
Fra  TextReactor Skrevet kl. 17:16

kaffedrikker:
Jeg har kigget et hav af løsninger i gennem og er kommet frem til det er bedst at lave det selv fra bunden.

Så får du det også som du vil have det :) God fornøjesle

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)