Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

feedback på webshop med drengetøj og udlejning

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Jun 07
Indlæg ialt: 141
Skrevet kl. 19:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har min webshop www.raskedrenge.dk som jeg ønkser feedback på.



Jeg bruger Open Biz og har forsøgt at rette det til, som jeg mener det skal være, har ikke prøvet det før og derfor forsøgt mig frem efter bedste evne, og har fundet ud af, at der er ting jeg ikke fatter, i nu.



Jeg skal kunne rette alt og selv lægge koder ind, for f.eks. banner placeret hvor jeg ønsker det, men har pt kastet håndklædet i ringer og erkendt jeg er nød til at bruge det, der er for programmeret. -hvordan lære jeg lige, at tilpasset alt efter mit hovde, der er mange ord jeg ikke lige forstår, som er en selvfølge for andre.)



 



Har eksisteret siden oktober 2006, men ønsker mig flere kunder

Jeg ønkser flere der modtager nyhedsbrev.



Jeg søger flere handlene.



Jeg er i tvivl om hvor mange, man kan forvente besøger butikken hver dag, og hvor mange der handler af de besøgende.

 





Jeg annoncere på google, bruger adwords og har opgraderet fra begynder og er nu på bar bund i næste version...har fået lavet flere annoncer der tilknytter tre af de fire felter, jeg har af salgs områder.



Jeg startede med drengetøjet



Har udvidet med legetøj



Har i maj udvidet med regntøj, overtøj og arbejds overtøj  til voksne- hovede sagelig mænd ( som naturlig forlængelse af drengetøj)



Har ultimo maj udvidet med udlejning af food maskiner og aktiviteter.



 



Nu spekulere jeg på, om jeg har for meget forskelligt, men jeg har jo samtidig bevist valgt et alternativ, til mange andre webshop med børnetøj...de tager typsik tøj ind til mødre og gejl til hjemmet (stor elsker af det selv), men da Jeg i forvejen havde valgt, at Jeg kun vil satse på drenge, der er en stor mangel vare efter mit hovede! - Skulle jeg vælge en anden stil end de andre webshops....Jeg ved jeg skar 50 % salg væk til pigerne , dernæst røg babytøjet ...så der var 25 % tilbage til mig, inden for børnetøj.

Jeg har nogle lækre brands af børnetøj, og har positiv feedback fra producenterne fordi jeg har helliget mig drenge... men Jeg ønsker mere gang i shoppen, så hvad gør jeg galt, hvad mangler jeg at gøre, hvad gør jeg for at øge omsætningen ?

Jeg har forsøgt mig med forskellig reklame som radio reklame, børne margasinet og nettet.



 



Alt med fedt ønsker jeg meget at få svar på, hvis nogen har tid til det..





 100 T det er lige os - Alt i transport af maskiner

Udlejning af hoppeborge, sluchice-, softice, popocornsmaskiner

Fra Hinnerup
Tilmeldt 22. Jun 05
Indlæg ialt: 326
Skrevet kl. 20:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg vil da gerne prøve at komme med et par kommentarer.

 

Jeg synes dit koncept med tøj kun til drenge er godt, det kan være svært at finde tøj til dem, jeg har selv 2 af slagsen, og generelt er udvalget større end det til piger. Din tanke om også at have tøj til far kan jeg godt følge. Min umiddelbare tanke er dog, at det langt de fleste gange er mor der køber tøjet til børnene, og at det ikke er hende der køber arbejdstøj til far. Så derfor kunne det være, at du ikke umiddelbart får de rigtige kunder til arbejdstøjet.

 

Mit første indtryk af din forside er, at den fylder meget, der er meget store billeder, og så er der rigtig mange informationer. Reklamer for andre produkter end dem der sælges i butikken får mig til at tænke på en mindre seriøs webshop.

 

Du skriver, at du har problemer med at få layoutet til at fungere, og det ses tydeligt, f.eks. er det meget forvirrende med den store forskel der er på breden af webshoppen.

 

Jeg har ikke kigget så meget rundt, men jeg studsede lidt over det punkt der hedder Porto. Du skal gå ud fra, at ikke alt bliver læst, og hvis der er noget der bliver for indviklet, så midster du kunder. Dette kunne let være et punkt, hvor du mister kunder, specielt fordi det er informatition til de kunder, der ikke bor i Danmark. Hvad sker der, hvis de ikke ligger portoen til udlandet i indkøbskurven, kommer den så ikke på? Under det andet punkt med Fragt og levering, står der, at over 500 kr. er forsendelsen fragtfri, dog ikke ved udsalgsvarer, endnu et punkt, hvor det kan skabe usikkerhed, for hvad nu, hvis jeg køber for 50 kr. udsalgsvarer, og 450 kr. nye varer, hvor meget skal jeg så betale i porto. Det er vigtigt med gennemsigtighed.

 

Klikker man på "Betalingsmåder" nederst på siden, så står der, at eneste betalingsmåde er bankoverførsel. Men der er mange betalingskortslogo på forsiden, er det andet ikke blevet rettet, eller kan man stadig ikke betale med kort?

 

På siden der kommer frem under legetøj får man den opfattelse, at der ikke er noget at købe, men det er der jo.

 

Ellers skønne varer, og et godt indtryk af butikken. Jeg ved godt, at du ikke har spurgt til kommentarer som dem jeg kom med ovenfor, men det er sådan noget jeg kigger på først som kunde, og hvis der er tvivl, hvis det ser for rodet ud, eller hvis det er for besværligt, så vælger jeg en af de andre webshops. Så det vil være rigtig godt at få det på plads som noget af det første, så vil du sikkert opleve, at flere af de besøgende i din butik også køber.

 

Med hensyn til at få besøgende, ja det er også et punkt jeg arbejder med lige nu. Annoncer på nettet er godt, f.eks. på debatfora hvor mødrene er.

 

Håber du trods alt kan bruge mine kommentarer til noget.

 

Hilsen Lene

www.unik-kids.dk Webshop der henvender sig til alle småbørnsfamilier. Speciale afdeling til for tidligt fødte børn

Tilmeldt 16. Jun 07
Indlæg ialt: 141
Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Lene

Tak for dine råd, den med betaling var en total forglemmesle, jeg betaler jo netop for at modtage kort:)

Har ændret porto.

Det med størrelsen på siderne, er en fejl jeg har lavet i  dag eller i går...og ved ikke lige hvad jeg har gjort pt...men satser på at finde ud af det. Mine sider plejer at være lige brede, og dermed ensartet...og det skal de igen.

 

Den med arbejdstøj, dækker også regntøj...og er lidt et forsøg, da Jeg har daglig omgang med firma der bruger arbejdstøj af den slags...fra mit kontor arbejde i min mands vognmands forretning...Er startet op på baggrund af at nogle spurgte, og er et felt hvor jeg ikke ligger inde med lager... så det er ikke noget jeg brander fingerne på...og det lukke rned hvis det ikke fungere, har kun kostet arbejdet med at lægge det op!

 

Har ændret legetøj...magler at få loger på mærkerne.

 

Jeg har fjernet reklarmerne fra forsiden...de var kun linket til mig selv..

Jeg ved godt jeg har stort foto i midten..og ved ikke omd et skal være der...men jeg er ikke til der med et foto af mig selv i midten og en historie om mine egen fire drenge.... med udgangspunkt i at jeg som kunde selv er ligeglad med de oplysninger:)

 100 T det er lige os - Alt i transport af maskiner

Udlejning af hoppeborge, sluchice-, softice, popocornsmaskiner

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :
bare lige en hurtig stavefejl, som går igen overalt på din side...

Vi føre.... det hedder "Vi fører" .. altså med et r i bagenden... Stavefejl får det til at se u-professionelt ud, så skynd dig at rette den ;-)

Ellers noget fint tøj... :-) .. held og lykke

Fra Aabenraa
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1269
Fra  PB Tryk & Grafik v/Peter Boyford Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Umiddelbart ville jeg synes at du skal kategorisere legetøj efter type og ikke efter producent. Eller i det mindste give mulighed for at man kan gøre det. Jeg vil tro, at knægten måske ønsker sig en trillebør, men ikke umiddelbart har et krav til den specifikke producent. Så er det nemmere at finde trillebøren i en liste kun med trillebøre.

Vh
Peter

http://pbtryk.dk: Danmarks billigste bannere!

Tilmeldt 10. Oct 06
Indlæg ialt: 119
Skrevet kl. 13:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

 

Du har mange gode produkter, derfor synes jeg, du skal bruge lidt tid på at læse eller få læst korrektur på siden.

Der er mange stavefejl/slåfejl - og på mig virker det useriøst.

Held og lykke med shoppen!

 

Mange hilsner

 

Line

Tilmeldt 16. Jun 07
Indlæg ialt: 141
Skrevet kl. 22:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Gus Hansen

Jeg ha r ændret stave fejlen der gik igen, tak for tippet.

 100 T det er lige os - Alt i transport af maskiner

Udlejning af hoppeborge, sluchice-, softice, popocornsmaskiner

Tilmeldt 16. Jun 07
Indlæg ialt: 141
Skrevet kl. 16:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har nu fået bredden på plads på butikken, det var en bruger fejl ...af den slags med det rigtige fluben på den rigtige plads....men det skulle køre nu.

 

Jeg efterlyser stadig om nogle vil kommentere mine punkter med fed skrift

 100 T det er lige os - Alt i transport af maskiner

Udlejning af hoppeborge, sluchice-, softice, popocornsmaskiner

Tilmeldt 16. Jun 07
Indlæg ialt: 141
Skrevet kl. 23:39
Hvor mange stjerner giver du? :
lukker lige ned  her og vender tilbage efter et par tilretninger

 100 T det er lige os - Alt i transport af maskiner

Udlejning af hoppeborge, sluchice-, softice, popocornsmaskiner

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)