Derfor har dine venner og familie har altid en mening om hvad du så skal/kan gøre. Jeg lytter altid efter råd. Men de fleste passer bare ikke med min guide numero uno, min intuition. En del råd er faktisk irriterende, især når de lyder som at være penge ud af vinduet, "Hvis jeg var dig...osv.". FInt nok, men hvis penge er på højkant? Selvfølgelig er familien bekymret over "hvad det er han har kastet sig ud i" og "hvad nu hvis du ryger på røv og albuer?". Jeg har også oplevet en anden "sjov" bemærkning. Jeg talte med en pige og det naturlige spørgsmål "Hvad laver du så" kommer på bordet. Mit svar, "Jeg er selvstændig" gav følgende bemærkning: "Nå, så har du sikkert masser af penge". Den morer jeg mig stadigvæk over Det virker som om at kun success vil kunne lukke munden på tvivlerne. Jeg har på trods af ovenstående en høj grad af respekt for min revisor og bank. Kender i det? |
>"Nå, så har du sikkert masser af penge".
Ovenstående møder man faktisk ikke så sjældent endda - den kommer endda før de spørger om, hvad forretningen så går ud på ![]()