Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger theme til video site...

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Nov 11
Indlæg ialt: 101
Fra  Juncher Design Skrevet kl. 17:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har ledt vidt og bredt efter et ordentligt video theme til Wordpress, men synes der er meget skrammel. Det er stortset kun betalings themes jeg kigger efter, da jeg sys kvaliteten er bedre end ved de gratis themes.

Jeg skal primært have embed'ede videoer på mit site, så det må gerne være et fint og stilfuldt theme, som er perfekt til håndtering af embed'ede videoer, som selvf. skal kunne inddeles i kategorier osv...

Nogle forslag? :)

På forhånd tak!

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2317
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 17:20

måske denne:

ereklamefilm.dk

Watches inspired by fighter jets

Aviator Watches - Pilot Watches - Blue Angels Watch

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 17:25

Du kan tjekke WooTube fra WooThemes. Det er beregnet til video og ikke meget andet. :-)

Fra Kongens Lyngby
Tilmeldt 19. Jul 11
Indlæg ialt: 72
Fra  Ayrot Designs Skrevet kl. 17:26

Ruben Rasmussen:

Hej,

Jeg har ledt vidt og bredt efter et ordentligt video theme til Wordpress, men synes der er meget skrammel. Det er stortset kun betalings themes jeg kigger efter, da jeg sys kvaliteten er bedre end ved de gratis themes.

Jeg skal primært have embed'ede videoer på mit site, så det må gerne være et fint og stilfuldt theme, som er perfekt til håndtering af embed'ede videoer, som selvf. skal kunne inddeles i kategorier osv...

Nogle forslag? :)

På forhånd tak!

Hej Rune

Vi kan lave en custom template til dig. Skriv en PM til mig hvis det kan have interesse.

- Abdalla

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)