Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Cykel hjem fra frankrig

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Jul 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Forelskede mig i en gammel racercykel i cahors i sidste uge men kunne ikke have den i bilen hjem.
Nogen der har gode forslag til at få den hjem?
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:51

Hej Ulla,

Hvis du har navnet og evt model navn på racer cyklen kan du med stor sandsynlig finde den via google, og for det meste kan du være heldig at kunne spare nogle penge ved at købe den online.

Eller hvis du har navnet på det sted/butik du fandt drn vil jeg søge navnet på butikken på nettet, enten kan du være heldig at de har en online shop eller også at deres telefon nr vil komme frem, og så ville jeg tage kontakt til dem.

Ellers som sagt vvis du kender navnet på producenten og modelnavnet vil jeg tage en google søgning ; )

Har faktisk hørt fra en af mine tidligere kollegaer der også var cykelentusiast, at han anbefalede at handle fra online shops i tyskland da der var en del penge at spare, men tør ikke sige om dette er korrekt, men værd at undersøge ; )

Vh nils

Tilmeldt 19. Jul 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:36
Hej Niels.
Tak for dit svar.
Det var en vintage cykel på et bagagerums marked, så derfor var det bare måden at få den hjem på til en god pris..

Bedste hilsener ulla
Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1511
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 08:53

Hej Ulla, tag fat på et af de mange hold cykelfanatikere ;-) der cykler til Frankrig i løbet af sommeren. De har sikkert plads til en ekstra cykel i en af ledsagerbilerne.

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)