Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min webshop - feedback

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 15:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Mie Nielsen:

Hej!

Jeg er en frisk ung 14 årig iværksætter (jeg er en pige) ;)

Jeg har startet min egen webshop ;)

I min webshop kan du købe kvalitets smykker og ure til en rimelig pris! Der kommer hele tiden nye smykker og ure ;) Der er næsten lige kommet en masse Casio ure!

Jeg vil blive rigtig glad hvis der kommer lidt trafik på min side og lidt bestillinger ;)

I må meget gerne tjekke min shop ud ;) http://www.smykkeuniversete.shoppinnet.com/

I må meget gerne give feedback ;)

Mvh

Mie Nielsen 

Få et rigtigt domæne til siden.. Det koster nærmest ikke noget, og giver så meget i forhold til troværdighed.

Jeg synes siden er meget mørk, i forhold til at siden omhandler noget så feminint. :-)

Jeg forstår ikke hvad Footeren skal bruges til. Jeg synes i hvert fald ikke det er pænt med alle de keyword dér. :-)

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:38
Hvor mange stjerner giver du? :

få dit eget domæne første få dine forældre til at stå for det køb desuden god ide dine forældre opretter et cvr nummer for dig så har siden langt større troværdighed

mere pige farver rød og lyser rød eller hel hvid side neutral altså

ord i fodnoten siden kan bestemt anbefales søgeord det kan betyde direkte det omvendt end du vil altså de ord går ned ad google dem du satser på

få nogle handels betingelser på siden vis skriver efter dem her går man ikke hel gal i byen http://www.emaerket.dk/se-alle-e-maerke-krav.aspx

ens titler hele siden lav hver eneste titlen unik og udnyt gerne google viser op til 70 tegn

jeg savner en kontakt side på siden med alle standard info og en kontakt formular derved let at kontakte jer

god ide med social medier på siden såsom google plus og facebook

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)