det er de færreste hjemmeside ejere der kan bruge strip når de vil have lavet en ny hjemmeside
- det som jeg prøver at hjælpe med er en side der tilbyder alt fra logoer, artikler, banner, SEO, design, hjemmeside m.m. fra alle der tilbyder disse services, så nye hjemmeside ejere har et sted de kan finde alt hvad der er brug for samt at dem som tilbyder dem har endnu større chance for at blive fundet af en relevant målgruppe.
vh Thomas
jeg tænker måske kan bruge nogle videoer eller billeder til andre hjemmeside ejer , der skal sådan noget materiel der findes jo massevis erotisk sider selv om det er ikke de meste aktive på amino.dk er der flere hjemmesider end noget andet og det er erotik og nogle af kunne godt bruge strippere
du er velkommen til at oprette dig i video eller billeder hvis du har noget du kan tilbyde :)
Flot side - men get er da næsten en kopi af fiverr.
Først og fremmest tilbyder du personligt selv at lave et logo - men måske skulle du lave dit eget logo til hjemmesiden første gang. det kunne godt bruge en hjælpende hånd.
Flot side - men get er da næsten en kopi af fiverr.
Først og fremmest tilbyder du personligt selv at lave et logo - men måske skulle du lave dit eget logo til hjemmesiden første gang. det kunne godt bruge en hjælpende hånd.
hvis andre laver flotte logoer skal de da bare oprette sig og vise dem frem, så kan de få nogle flere jobs - mig personligt kan ikke lave logoer bedre end til 8okr :)
men så er det bare ikke mig der får jobbene og de gode ratings, de må i jo så tage jer af :) så vil jeg koncentrere mig om at skabe trafik til jer så i kan få nogle kunder til jeres service.
Thomas det er et script han har købt som du også kan se i bunden - Så i bund og grund er det ikke hans ansvar (tror jeg). Men jeg det er jo nærmest en kopi.
Thomas det er et script han har købt som du også kan se i bunden - Så i bund og grund er det ikke hans ansvar (tror jeg). Men jeg det er jo nærmest en kopi.
Hvis de brokker sig så er det ham de går efter i første omgang. At han har købt scriptet af nogle andre er fiverr ligegyldigt.
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....