Anders |

Anders |
Hej Jeg købte en Canon PIXMA MP800 hos dem sidste år, og den kører stadigvæk derud af..Ekstra hørmeren har vel pt. agurktid, og skal finde på noget - så kun god oplevelse herfra ![]() Forsat god weekend. M.v.h. Stones Dit e-byggemarked |
Hej |
Mvh Mikkel |
returnerede en defekt vare i marts og har snakket med dem to gange siden. Første gang fik jeg at vide at varen kom om 7 arbejdsdage (skæg nok at de lige vidste det!). Anden gang fik jeg at vide at hendes supervisor ville kigge på sagen. Det tyder ikke godt. En betænkelig ting var at da jeg anden gang bad om navnet på hende jeg snakkede med, kunne jeg kun få hendes fornavn ... det samme med hendes "supervisor". Hun forklarede mig at det var en moderne virksomhed hvor de kun brugte fornavn. Jeg spurgte om det også gjaldt lønudbetalinger. Så blev hun ubehagelig og begyndte at tale om hendes privatliv og det lå i luften at jeg ville chikanere hende personligt ... Når de ikke tør fortælle deres navn, kunne man godt få den mistanke at der må være mange utilfredse kunder. Se også kontants udsendelse fra sidste år. |
Faldt lige over artiklen hvis nogen skulle være interesseret http://ekstrabladet.dk/forbrug/article310303.ece |
http://www.pricerunner.de/retailer/14344/reviews Det er om den tyske afdeling, og det folk brokker sig over er oftes, at brugsanvisningen er pä fransk. Ellers ser det ud til at väre en god og seriös forhandler. Mvh Tranberg |
Fang mig hvis du vil have god smag i munden - alt i spiritus og barudstyr hos MixMeister.dk
På www.bjerke.dk kan du se min beskrivelse. Det fremgår at tingene ikke er helt efter bogen. Men jeg har nu fået en mail om at jeg vil få pengene tilbage. Jeg er spændt på hvad der nu sker? I sin tid fik jeg også produkterne inden for få dage - ligesom ved alle mulige andre internetfirmaer. Hvis jeg ikke havde fået et produkt der holdt op med at virke, så ville jeg heller ikke have haft noget af brokke mig over. Det er klart at hvis man chekker kundetilfredshed i forhold til hvor mange der har handlet med Pixmania, så fylder stærk utilfredshed i forbindelse med returvarer og fejlsending ikke ret meget i statistikken. Det er måske også det de benytter sig af! Flemming |
|
Hvad er mange gange? Jeg vil nemlig vildt gerne handle der, men det er for lidt over 20.000 og man bliver forfærdelig bange for ikke at se sine varer igen. Men man kan jo trække pengene tilbage i banken og lade PBS klare resten, så vidt jeg ved. Mvh. Selgen
|