Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

3F Vil Stoppe Trykkeri Af Avis pga. Restaurant Vejlegården

Side 2 ud af 5 (41 indlæg)
Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Damm, nu bestemmer de sku også hvad vores aviser skal trykke, hvad bliver det næste... det er sku gået for vidt...

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Ærgerligt at støtteside er på FB.... Jeg bruger ikke FB og kommer heller ikke til det.

Meget kort; 3F er idioter.

Veje Amts Folkeblad burde kunne finde et uafhængigt trykkeri.

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Koludabyg:

Damm, nu bestemmer de sku også hvad vores aviser skal trykke, hvad bliver det næste... det er sku gået for vidt...


Det er fuldstændigt grotesk.. jeg er mundlam... Jeg håber Vejle Amts Folkeblad skifter trykkeri.. Gerne i tyskland.. et sted hvor Mafiaen forhåbenligt ikke agere.. 

Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 1355
Fra  Bull Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hold kæft hvor er det barnligt af 3F. Måske skulle de fokusere på deres egne produkter som åbenbart ikke kan sælge.

Danmarks eneste officielle Prestashop Webbureau

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er jo syge tilstande, når en organisation som 3F bruger deres magt til direkte at lave censur. En ting er blokaderne, som er lige på grænsen til det lovlige.. Næste er så at de presser det offentlige (Jobnet) til at afvise restaurantens job-opslag (og være med til at fjerne flere jobs fra danmark?!), og nu går de simpelthen ind og yder censur på en avis, og befaler dem hvilke annoncer de må trykke!

Hvordan nogen overhovedet kan støtte 3F, organisationen og deres metoder er ud over min forstand. Det burde da ikke være tilladt i et demokratisk land som Danmark, at bruge den slags mafia-metoder! Jeg er ihvertfald dybt rystet over den slags magt og ikke mindst magt-misbrug...

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 12:52
Hvor mange stjerner giver du? :

BruunMedia:
Det er fuldstændigt grotesk.. jeg er mundlam... Jeg håber Vejle Amts Folkeblad skifter trykkeri.. Gerne i tyskland.. et sted hvor Mafiaen forhåbenligt ikke agere.. 

Nemlig, det burde bare ikke være nødvendigt, i et land hvor vi påstår at vi har ytringsfrihed...Surprise

Tænk også på hvor mange penge 3F efterhånden har brugt på denne total latterlige kamp med Vejlegården, som jo fint lever op til kravene med deres overenskomst.

Håber sku de mister de fleste af deres medlemmer over dette cirkus.

Fra Holbæk
Tilmeldt 20. Jun 12
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 12:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er jo helt skørt det her...

Går det ikke i strid med noget lovgivning om ytringsfrihed? Undrer mig bare...

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Rune Tox:

Det er jo helt skørt det her...

Går det ikke i strid med noget lovgivning om ytringsfrihed? Undrer mig bare...

Jeg ved snart ikke.. Efter mit liberale retslige hjerte syntes jeg snart de har overtrådt så mange ting, men kan slippe afsted med pga. af en sindsyg lovgivning der beskytter fagforeningerne og giver dem ufattelig stor spillerum til at censurere & blokere virksomheder..

Fra Kalundborg
Tilmeldt 14. May 05
Indlæg ialt: 539
Fra  HosKejser Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der ikke nogen der har muligheden for at lavet et støtte site hvor de beskidte facts kommer på bordet?

Supply Chain blæksprutte

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :

kejseren:

Er der ikke nogen der har muligheden for at lavet et støtte site hvor de beskidte facts kommer på bordet?

Jeg er ved at lave en Timeline over hele forløbet og vedrørende artikler.. Det tager lidt tid vedsiden af jeg har travlt, men håber at det kan blive gjort færdig og lavet snart.

Side 2 ud af 5 (41 indlæg)