Mit navn er Mette, jeg er 40 år og starter lige om lidt op som selvstændig for anden gang i mit liv - med ikke mindre end 2 forskellige forretningskoncepter. (Jeg skal nok fortælle jer mere om det når de er i luften, indtil videre er de i støbeskeen) Første gang gik det rigtig godt, men et firma lokkede med et spændende job og det er nu overstået. Mine erfaringer fra første gang er mange - og en af de ting jeg lærte var, at sparring er supergodt. Jeg tror ikke en bestyrelse er hvad jeg har brug for - i første omgang - men et netværk ville være rigtig fedt! Jeg er bosiddende i Skagen og vil derfor meget gerne foreslå at der oprettes en netværksgruppe her i Vendsyssel - nogen der kunne tænke sig at være med på den? Jeg ved at NiN giver tilskud (det gjorde de i hvert fald sidste år, for en veninde af mig benyttede sig af tilbuddet) til iværksættergrupper og det kunne da være vi kunne finde noget at bruge pengene til ud over det fantastiske element det er at have hinandens erfaringer og vinkler på tingene. Send en PM, hvis du er interesseret eller skriv i tråden, hvis du kender et eksisterende netværk som jeg kunne blive medlem af :) Mange hilsner Mette |
Netværksgruppe i Vendsyssel
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
- 1
MVH |
Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic
Hmmm...jeg er ikke med på hvad meningen med dit indlæg er... Jeg skriver da netop at netværkselementet er fantastisk! Jeg tror du fortolker mine ord Lasse - og det må stå for egen regning. Hvis ikke det handler om det, må du lige fortælle mig hvad det så handler om. Mange hilsner Mette |
Nå, det virker håbløst - er der nogen som har idéer til hvordan jeg finder et netværk nordenfjords? Erhvervshuset er kontaktet, men de henviser til Ålborg, JCI er udelukket fordi jeg er fyldt 40 og Lions er jeg medlem af i Skagen, men det er jo mest fiske- og turistindustri og da jeg skal skal lave net-ting har de svært ved at sætte sig ind i det. Har spurgt :) Ålborg er for langt væk, grunden til at jeg siger det er at ALT hvad man skal til, foregår i Ålborg og det betyder at jeg i princippet kunne ligge og køre til Ålborg hver anden dag og det er for hårdt ved min ryg. Derfor skal jeg max have en time hver vej. Nogen idéer? På forhånd tak |
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)