Hej alle Jeg har i forbindelse med et privat projekt, haft brug for at overvåge effekten af mine SEO tiltag på et site. Derfor har jeg lavet et lille script, der automatisk holder øje med hvor på Googlesøgninger mit domæne befinder sig, i forhold til de søgetermer jeg vil findes på. Efter jeg lavede scriptet, tænkte jeg at andre måske kunne få brug for det, og derfor har jeg strikket en lille hjemmeside sammen, hvor man kan oprette sig som bruger og skrive et eller flere domæner ind, og de søgninger, der skal overvåges. Så kan man hver dag se hvilken placering ens domæne har på diverse Google søgninger. Jeg alene, har testet det indtil videre, og derfor vil jeg høre om der er nogen, der kunne tænke sig at teste systemet, og komme med lidt feedback i forhold til fejl, eller om noget kan laves bedre. Send en PM til mig, så jeg kan sende linket til siden, hvor i kan oprette jer. Jeg vil ikke give adgang til alt for mange lige nu, for hvis der er fejl, så vil jeg foretrække, at der ikke er alt for mange, der reporterer de samme fejl tilbage til mig på én gang :D Det er også vigtigt at pointere, at det kun er google.dk, der overvåges lige nu. Hvis folk kan bruge scriptet, vil jeg på et senere tidspunkt forsøge at udvide overvågningen til google.com og evt. andre lande. Hilsen Thomas |
Hej Thoma
Jeg arbejder dagligt med SEO du må gerne sende mig en pb til afprøvning. Affinder den sig med personligheds søgninger?