|
Jeg elsker rank systemer på forumer, jeg fandt kærlighed ved jubiis chat, dengang jeg var 12-13 år.ved ikke om den stadig er , men jeg synes det er "Pisse nice". os det system der er her til siden, hvis et rank system passer til målgruppen, gør det det fedt at være her. som en ekstra detalje.. og jeg sat min liste sammen. min rangliste til min side ser nuværende sådan her ud: Jeg synes dog slet ikke den rammer målgruppen og er sjov overhovedet. Rqnk - Posts Baby - 0 vuggestue barn - 10 børnehave barn - 30 børnehaveklasse barn - 60 1. klasse- 100 2. klasse - 150 3. klasse - 200 4. klasse - 250 5. klasse -300 6. klasse - 350 7. klasse -400 8 - 450 9 - 500 10 - 550 1 års efterskole elev - 600 2. års - 800 3 års. 1000 Det er et forum for kommende, nuværende og forhenværende efterskole elever. og det skal være lidt sjovere. målgruppen er 10-20 og gen.s gerne 15-16 år. Tænkte på noget som fra det virkelige sociale liv som Super kikset til at starte med. og så super populær eller noget .. har nogle nøgle ord. Kikset, Populær, Respektfuld, Overset, "har noget at skulle have sagt" Har virkelig brug for lidt hjælp :P måske kan vi kaste lidt frem og tilbage dermed få sat en fed liste sammen.. der skal min. være 10. helst over 15 .. jo flere ranks jo bedre. |
Hjælp mig med en sjov rangliste.
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
Bliv gratis medlem