Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp /partner søges

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Jul 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har startet min virksomhed i december 2011. Det er et modelbureau med speciale i high end modeller, ud over det har vi gennem nogle kontakter fået skabt en event afdeling. Jeg er blevet kontaktet af Kinas 3 største reklamebureau der gerne vil etablerer en afdeling der fordi de er vilde med vores modeller. Der er nu opstået en masse muligheder, men da jeg desværre ikke har erfaring som selvstændig står jeg nu og har opfattelsen engang imellem at jeg render rundt om mig selv. Jeg søger derfor en partner der kunne hjælpe med at få virksomheden op at køre. Dennes kompetancer skal være salg, udvikling, strategi, ledelse, og specielt networking.

Jeg har sat nogle annoncer i Børsen og der er flere der har tilbudt sig, adskillige af dem har også tilbudt kapital men jeg føler mig ikke på nuværende tidspunkt udrustet til at tage disse møder endnu. 

Partner profilen skal være en med nogle års erfaring med sig som iværksætter og gerne have erfaring i at bringe en virksomhed fra start til en udviklingsface. Jeg forventer ikke at en eventuel partner kommer med kapital, men at denne kommer med noget arbejdskraft hvilket honoreres med anparter i selskabet. Selskabet er i udvikling og har en masse muligheder via netværk der er skabt bla. på Island og i Kina, og grundet min unge alder (20) er der en masse danske designere, makeupartister og PR folk der gerne vil hjælpe og arbejde gratis på at skabe dette til en kæmpe succes, men grundet alle de muligheder der er har jeg lidt svært ved at holde fokus og søger derfor en erfaren mentor/sparringspartner der kan hjælpe mig.

Fra København
Tilmeldt 15. Aug 07
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 09:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hi,

Du er velkommen til helt uforpligtende at kontakte mig for en snak om, hvordan du kommer videre.

Jeg har i alle tilfælde en erhvervsmæssig baggrund, med de kompetencer du efterspørger + har selv startet egen virksomhed for 5 år siden. Og flere af mine kunder er i dag er start-ups.

Du kan se mere på www.skjoet.net

MH Michael Skjøt

ms@skjoet.net og tlph 20486378 

 

Tilmeldt 13. Aug 11
Indlæg ialt: 15
Fra  AvioS Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :

send venligst en mailadresse på 20204098 - jeg er sikker på jeg kan bidrage positivt.

Tilmeldt 22. Dec 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 16:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg er lidt oppe alderen og sidder idag som Direktør i en større global Dansk virksomhed som er vokset markant over de seneste fire år gennem effektiv strategi eksekvering og succes på vækstmarkederne særligt, Indien og Kina. Jeg er også i et par bestyrelser i mindre enheder i DK.

Jeg tænker at jeg både ville kunne udfordre dig på det du vil og det du tænker, men også hjælpe dig som mentor i stort set alle forhold omkring din virksomhed - hvis det er vækst og udvikling du vil!

Du er velkommen til at kontakte mig på

+4521467338

Mvh.

Peter

 

Mvh. Peter

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)