Hej Jeg er gået i gang med at pløje mig igennem tutorial'en for Yost WordPress SEO Plugin. Er i 'nyt land', så jeg støder hurtigt ind i nogle ting, men ikke rigtig ved, hvordan ... Allerede ved punktet hvor jeg skal sætte mit url ind i Google webmastertool driller det. Jeg har downloaded og uploaded den bekræftelsesfil, jeg er blevet bedt om og har angivet, at jeg ønsker mit domæne uden www, men får ikke lov til at vælge dette punkt: 'vis webadresse som (uden www). Jeg har lavet (læs: er ved at lave) sitet UDEN www. Sådan er det også registreret hos DK hostmaster: godestudievaner.dk Fejlmeddelelsen siger "En del af processen med at angive et foretrukket domæne er at bekræfte, at man ejer (domænenavnet - med www). Bekræft dette". Øhhh jeg vil gerne bekræfte UDEN www men ikke med www. Min bekræftelsesfil er lagt op i domænet uden www. Hvad sker der mon? mvh Marianne |
Nu har jeg også prøvet med min egen webside, som er sam op på samme måde. Samme problem.
Selv om ingen måske kan sige, hvad der er galt, så vil et fingerpeg om hvilken retning, jeg kan prøve at kigge i, også være velkomment.
/Marianne