Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kritik af blog

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Dec 06
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Hello all,

For noget tid siden ændrede jeg mit portfolio til en blog, men fik aldrig kørt tests derpå om de besøgende rent faktisk kunne finde rundt på websitet, og ikke mindst, finde nogle informationer de mente var nyttige.

Bloggen kan ses på www.bcool.dk og jeg vil MEGET gerne modtage kritik herpå.

 

Ting som skal i fokus


  • Er designet uptodate. Farver, opbygning etc.
  • Informationsindholdet. For personligt, sværtlæseligt etc.


På forhånd tak


Tænk hvis man blev betalt for at se og bedømme reklamer? Se Eovendo.com

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 02:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Martin,

Så du ikke havde fået noget kritik, så må hellere lige give lidt. Der er jo ingen tvivl om du godt kan lide orange!


Synes der er en eller anden skævfordeling med din menu med forside, kontakt information og søgemaskine-ekspert. Ved ikke om det er med vilje at folk bliver mindre opmærksom på den linie i forhold til den linie under billedet med google adds - jeg ville i hvertfald gerne se menuen dernede under.


Ud fra de RSS-feeds logoer, synes jeg det ville være pænere at tekst var vertikalt centreret, altså lige meget til top som til bund. Synes måske at disse henvisninger skal komme under oversigten over seneste indlæg og kommentare - da jeg mener disse to kategorier er vigtigere.


Irreterer mig lidt at jeg trykker kontakt information og så kommer der en formular. Der burde nok lige stå hvordan man kan komme i kontakt med dig, nummer, adresse, mobil og email.

Det første indlæg lige nu er meget rodet, men alle de orange link og så google annoncen. Kunne godt tænke mig lidt plads mellem den stiplet streg og datoen - lidt for tæt på hinanden.

 

Sproger synes jeg er fornuftigt, lidt typos, men fint. Jeg ville dog måske overveje at droppe kategorien Dit & Dat og så kun fokusere på søgemaskineoptimering.

 

Men spændende blog - er bookmarket - og tak for en god grillaften ...




Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 15:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Måske burde du droppe den apostrof efter dit navn i titlen af din blog, så hvis man søger på dit navn at du måske kan komme i toppen. Da google ikke mener at Martin Østergaard''s er et match når man søger på Martin Østergaard

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Dec 06
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 16-06-2007 02:00:38 Forfatter: cygnet
Hej Martin,

Så du ikke havde fået noget kritik, så må hellere lige give lidt. Der er jo ingen tvivl om du godt kan lide orange!


Synes der er en eller anden skævfordeling med din menu med forside, kontakt information og søgemaskine-ekspert. Ved ikke om det er med vilje at folk bliver mindre opmærksom på den linie i forhold til den linie under billedet med google adds - jeg ville i hvertfald gerne se menuen dernede under.


Ud fra de RSS-feeds logoer, synes jeg det ville være pænere at tekst var vertikalt centreret, altså lige meget til top som til bund. Synes måske at disse henvisninger skal komme under oversigten over seneste indlæg og kommentare - da jeg mener disse to kategorier er vigtigere.


Irreterer mig lidt at jeg trykker kontakt information og så kommer der en formular. Der burde nok lige stå hvordan man kan komme i kontakt med dig, nummer, adresse, mobil og email.

Det første indlæg lige nu er meget rodet, men alle de orange link og så google annoncen. Kunne godt tænke mig lidt plads mellem den stiplet streg og datoen - lidt for tæt på hinanden.


Sproger synes jeg er fornuftigt, lidt typos, men fint. Jeg ville dog måske overveje at droppe kategorien Dit & Dat og så kun fokusere på søgemaskineoptimering.


Men spændende blog - er bookmarket - og tak for en god grillaften ...





Hej Kristian,

 

Tak for kritikken, kan aldrig bruge lidt for at optimere yderligere.

 

Har taget det til mig og lavet nogle ændringer på bloggen.

 

Har ændret på menuen i skriftstørrelse, samt baggrund. Fremhæver den lidt mere end før nu.

RSS logoerne er væk, var for besværligt at få det til at passe ift. hvad der var meningen.

RSS flyttet under kommentarer og nyeste indlæg, var også der før, men kørte en test fase for at få flere med på feed. Men ud fra statistik brugte folk ikke logoet alligevel, men den indbyggede i IE & FF, så der var ingen grund til at bruge tid på promovering.

Grunden til der er kontaktformular og ikke direkte email og telefonnummer, er lidt med privatlivet. Gider ikke og have mit privatnummer til fuld offentlighed (selve man hurtigt kan finde det) samt min email. Brugerne kan nemt bruge formularen hvis det har interesse, og har også virket fint nok hidtil.

Ja nogle gange f****r adsense et indlæg pænt meget op hvis det ikke er langt nok. Har ændret resume til at være lidt længere, så det burde ikke ske nu.

Datoen er blevet lidt trykket ned ift. før under overskrifter. Var lidt for tæt er jeg enig i.

Har fikset apostrof nu. Google har dog ikke haft problemer med det efter hvad jeg har fundet, da den læste ''s som et nyt ord, og derfor stor der Østergaard og ikke Østergaard''s som link. Dog kan jeg se nu, at den ikke tager det, så her må jeg indordne mig

 

Tak for kritikken, og kom endelig med mere (hvis der er noget)

Tænk hvis man blev betalt for at se og bedømme reklamer? Se Eovendo.com

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)