Kære Mekaniker/Christian Stilbo(?) Jeg mener bestemt ikke at konstruktivt og/eller begrundet kritik er hverken svinsk eller ynkeligt. Men så længe du ikke tør stå bag dine ord med et navn, så kan jeg ikke tage dig seriøst, og det er der næppe mange andre herinde på Amino som kan. Ligeledes kommer du jo ikke med noget vi andre kan bruge til noget, du kører mere eller mindre bare en personlig hetz mod Christian - hvorfor du i det hele taget ikke bare beder om dine penge tilbage fatter jeg ikke, du er jo åbenbart meget skuffet over det du har købt. Alternativt så giv dog Christian noget konstruktivt kritik som han kan bruge til at skrive en bedre "version 2", så kunne man måske forestille sig at han havde givet dig den gratis... |
Det var faktisk nøjagtig det, der var aftalen med den lave intropris.
Jeg skrev(klippet ordret ud fra min tilbudsside):
-----------------------------------
Søgeoptimeringsrapporten er helt ny og da jeg har brug for nogle uvildige tilbagemeldinger, er jeg frisk til at handle i en kort periode hvis du til gengæld vil gøre mig en tjeneste?
Her er mit tilbud:
Du kan købe Søgeoptimeringsrapporten lige NU til kun 600,- + moms hvis du lover mig at læse den med det samme og om senest en uge sende mig dine kommentarer til rapporten.
Er det en aftale?
Ok, så har du lige erhvervet dig retten til at købe Søgeoptimeringsrapporten til 600,- + moms
Bemærk: Dette tilbud forsvinder lige nøjagtig lige så hurtigt, som det er dukket op og varer kun til jeg har tilstrækkelig mange tilbagemeldinger.
Og det bliver jo så en helt umulig opgave at levere konstruktiv kritik.
Venlig hilsen, Christian