Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO kurser..?

Side 4 ud af 5 (43 indlæg)
Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 18-06-2007 15:34:37
Forfatter: Mekanikeren 

Hvis I mener at kritik er ynkeligt og svineri, så må jeg jo hellere stoppe.

Kære Mekaniker/Christian Stilbo(?)

Jeg mener bestemt ikke at konstruktivt og/eller begrundet kritik er hverken svinsk eller ynkeligt.
Men så længe du ikke tør stå bag dine ord med et navn, så kan jeg ikke tage dig seriøst, og det er der næppe mange andre herinde på Amino som kan.
Ligeledes kommer du jo ikke med noget vi andre kan bruge til noget, du kører mere eller mindre bare en personlig hetz mod Christian - hvorfor du i det hele taget ikke bare beder om dine penge tilbage fatter jeg ikke, du er jo åbenbart meget skuffet over det du har købt.
Alternativt så giv dog Christian noget konstruktivt kritik som han kan bruge til at skrive en bedre "version 2", så kunne man måske forestille sig at han havde givet dig den gratis...

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 16:14
Hej Nicolai.
Det var faktisk nøjagtig det, der var aftalen med den lave intropris.
Jeg skrev(klippet ordret ud fra min tilbudsside):
-----------------------------------
Søgeoptimeringsrapporten er helt ny og da jeg har brug for nogle uvildige tilbagemeldinger, er jeg frisk til at handle i en kort periode hvis du til gengæld vil gøre mig en tjeneste?
Her er mit tilbud:
Du kan købe Søgeoptimeringsrapporten lige NU til kun 600,- + moms hvis du lover mig at læse den med det samme og om senest en uge sende mig dine kommentarer til rapporten.
Er det en aftale?
Ok, så har du lige erhvervet dig retten til at købe Søgeoptimeringsrapporten til 600,- + moms
Bemærk: Dette tilbud forsvinder lige nøjagtig lige så hurtigt, som det er dukket op og varer kun til jeg har tilstrækkelig mange tilbagemeldinger.

------------------------------

Men da jeg kan se i min betalingsoversigt, at Christian aldrig har købt Søgeoptimeringsrapporten men; som en helt speciel gestus fra min side, i stedet har modtaget indledningen fra den, så er det jo immervæk svært at melde tilbage på noget man ikke har læst - ensige levere et ordrenummer, så Christian kan få sine penge tilbage.
Og det bliver jo så en helt umulig opgave at levere konstruktiv kritik.
Venlig hilsen, Christian 

Fra Brønshøj
Tilmeldt 1. Oct 06
Indlæg ialt: 446
Skrevet kl. 16:16
Opfordring
Denne tråd handler om seo-kurser!
Kunne i ikke tage at ordne den der diskussion på privat mail?

Anne Fogel - smykker med mod
Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 16:22
Jo, du har helt ret, Anne.
Jeg vil også opfordre Christian Stilbo til at skrive direkte sammen med mig, hvis der er andet, vi skal snakke om.
Undskyld vi forstyrrede dig 
Fra Brønshøj
Tilmeldt 1. Oct 06
Indlæg ialt: 446
Skrevet kl. 16:49
Ja så kom min skabs-lærerinde til udtryk - ro i salen jeg læser
Glæder mig til at se lidt mere seo-snask

Anne Fogel - smykker med mod
Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 17:12
Dato: 18-06-2007 15:49:15 Forfatter: Effektiv Markedsføring

Vedr. navn, så er det fuldt på højde med PBS sikkerhedsforeskrifter, da navn mm. lægges ind fra et databaseudtræk, som jeg ikke har mulighed for at røre ved. Hængelåsen er brugernes sikkerhed for at jeg ikke kan se deres data og at transaktionen kører gennem en sikkerhedsgodkendt tunnel.
Gjorde jeg noget forkert, så ville hængelåsen ikke komme frem nederst i skærmbilledet.
Venlig hilsen, Christian

Det er langt fra en sandhed.
En hængelås er kun et udtryk for at dataene sendes over SSL og i en krypteret form, som kan være mere eller mindre krypteret
(f.eks 32 - 256 bit)
Hvad modtageren af dataene, gør med dem efter han har modtaget dem, kan hængelåsen ikke vide.
et eksempel kan læses her

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Tilmeldt 2. May 07
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 17:13
Hej Christian

Jeg hedder desværre ikke Stilbo.

Men det vi har fået ud af det, er at denne tråd ligger som nr. 1 på Google ved søgning på "Søgemaskine optimering kursus". Og det er jo ikke så galt. Godt gået Martin og alle jer der har hjulpet ham med optimering.

Lad os starte en ny tråd om hvad der er en fair pris for kurser, rådgivning, e-bøger, tips & tricks m.v.

Helt ærligt, jeg ønsker ikke at være unfair, perfid, ynkelig, "et svin" eller hvad deltagerne i øvrigt kunne finde på at skrive. Jeg lukker kontoen og glemmer sagen. Vi ses måske i et andet forum.

Tilmeldt 29. Nov 06
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 23:32
Gjorde jeg noget forkert, så ville hængelåsen ikke komme frem nederst i skærmbilledet.

Hængelåsen indikerer kun at transaktionen nu foregår krypteret.

Lige lidt info om sikker betaling over nettet.

Jeg har tidligere været med til at skrive en del script der kører transaktioner igennem bla. PBS, det gamle Unibank ( nu Nordea, denne løsning er med en MD 5 algoritme ) og været med til at udarbejde de første scripts sammen med Mobiltelefonselskabet Orange til mobilbetaling i mobilbetalingens barndom.

I starten kunne alle https servere mere eller mindre godkendes som sikre servere, hvilket betød, at der rent faktisk kunne skrives kortinformationer inden det blev sent via en krypteret linie, det blev ændret ( kan ikke lige huske årstallet ), således, at der skulle være skiftet til sikker transaktion https ( krypteret ) ”her kommer hængelåsen til syne” inden der bliv indført kortdata i felterne – de typiske informationer der udveksles er kortdata som sendes til PBS og et retur svar sendes til den sikre server ( godkendte servere af PBS) her modtages godkendelsen for betalingen typisk på et givet ordrenummer - når varen så er afsendt kan betalingen hæves ved capture – trykke på hæv beløb som så overføres til ens konto på de vilkår der skriftligt er aftalt med PBS.

Det er blevet sværere at hoste disse servere grundet skærpede krav fra PBS, så disse ligger typisk hos hosting firmaerne som levet op til PBS kravene.

Med venlig hilsen
Wesecureit

René.

Wececureit René
Fra København, Svendborg, Vinnitsa
Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 17:43

Hej alle sammen

Så er den rigtige Christian Stilbo på banen, så til Christian fra www.effektivmarkedsfoering.dk eller er det Webassistance ?

Få lige styr på din kommunikation tak, IKKE FEDT AT ENS NAVN BLIVER SÅDAN MISBRUGT.

Til jeg andre, jeg undskylder på Christian fra "effektivmarkedsføring"

og ja bogen er ikke den bedste jeg har læst. Måske hvis man er total noob indenfor faget, så kan noget bruges :)

Ellers vil jeg da forslår andre at abbonnere på blogs istedet og nogle af de frække SEO månedsblade fra det store USA :) 

Så no hard feelings vel Christian ?

Fra København, Svendborg, Vinnitsa
Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 17:46

Hej alle sammen

Så er den rigtige Christian Stilbo på banen, så til Christian fra www.effektivmarkedsfoering.dk eller er det Webassistance ?

Få lige styr på din kommunikation tak, IKKE FEDT AT ENS NAVN BLIVER SÅDAN MISBRUGT.

Til jeg andre, jeg undskylder på Christian fra "effektivmarkedsføring"

og ja bogen er ikke den bedste jeg har læst. Måske hvis man er total noob indenfor faget, så kan noget bruges :)

Ellers vil jeg da forslår andre at abbonnere på blogs istedet og nogle af de frække SEO månedsblade fra det store USA :) 

Så no hard feelings vel Christian ?
Side 4 ud af 5 (43 indlæg)