Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO kurser..?

Side 1 ud af 5 (43 indlæg)
Fra Hillerød
Tilmeldt 23. May 07
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Hey Aminoer :)

Håber det er det rigtige sted at poste.

som overskriften siger vil jeg spørge om der findes nogle SEO kurser hvor man kan lære omkring søgemaskineoptimering og andre optimerings ting til sin e-butik..? jeg har intet begreb om det så det skal være noget fra 0-? hehe

ellers evt. nogle links til folk der laver den slags..

God dag hilsen Steffan

Fra Købenahavn S
Tilmeldt 10. Nov 05
Indlæg ialt: 154
Skrevet kl. 14:12

Med Venlig Hilsen
Mathias H Normark, Interaktivt Designer

Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 132
Skrevet kl. 14:19
Kære Steffan.

Jeg er netop ved at lave et gratis e-kursus i søgemaskineoptimering, som gerne skulle være klar om cirka en måned.

Herudover afholder jeg foredrag og workshops via AOF til oktober, hvor du er meget velkommen til at deltage :-)
Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 15:15
Hej Steffan

Jeg planlægger pt. flere kurser i søgemaskineoptimering som kommer til at løbe af stabelen i efteråret både i København og i Aarhus.

Hvis du tilmelder dig til mit nyhedsbrev, så får du automatisk besked, når jeg kan melde mere præcist ud (og så får du også et kapitel fra Søgeoptimeringsrapporten oven i hatten )

Indtil da vil du kunne nå langt ved at læse Søgeoptimeringsrapporten.
Venlig hilsen, Christian

Tilmeldt 2. May 07
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 17:19
Hvis dit kursus er lige så tyndt som din rapport, håber jeg det er billigt.

Hvis du havde sparet pladsen til notater, havde den kun fyldt 22 sider. Med en normal font måske endda kun 11.

Giv dig god til at skrive 2008-rapporten.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 17:31
Jeg ville føle mig i gode hænder hos et SEO kursus af deMiB og ville nok også betale penge for det..!.

Det kunne være rart hvis det blev afholdt i odense :)

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Fra Bryrup
Tilmeldt 17. Nov 05
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 18:56
SEO kurser synes jeg er en fremragende ide, jeg tror rigtig mange ville værdsætte dette.

Meget specifikt emne og nok forbeholdt eksperter, men blot vi andre alm. kunne lære lidt,
så havde vi dog opnået noget.
Der findes rigtig mange meget dygtige SEO eksperter, som dagligt hjælper Aminoer videre omkring emnet,

hvilket jeg kun har stor respekt for.

- Og lille en lille hilsen til Mekanikeren, prøv lige at checke, hvor mange gange Christian, fra Effektiv Markedsføring har hjulpet og vejledt andre Aminoer omkring SEO. Jeg tror man skal stå meget tidligt op, får at kunne hamle op med Christian, så synk lige mundvandet og velkommen til det vidunderlige iværksætteforum Amino.

Bedste hilsner og god weekend.

Peter
Danmarkshop.com

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 19:38
Dato: 15-06-2007 17:30:40 Forfatter: Simon, PlatinDesign.dk Jeg ville føle mig i gode hænder hos et SEO kursus af deMiB og ville nok også betale penge for det..!.

Det tror jeg bestemt også du ville komme til ......  

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 22:25
Tak skal du have, Heid
Jeg skulle gennem en email-kommunikation have besøg af "Mekanikeren" her i eftermiddags, som i dagens anledning udgav sig for at være "Christian" fra "Addvisors".
Han skrev fra en anonym Gmail adresse, at han gerne ville komme forbi og betale kontant fordi han kun havde Mastercard.
Og han ville også gerne lige først kikke Søgeoptimeringsrapporten igennem, så han var sikker på, at jeg ikke havde stjåldet indholdet fra E-pusher eller lignende. Da jeg senere foreslog, at han kunne lave en bank eller giroindbetaling så skrev han tilbage, at han lige var ved at skifte bank.

Jeg skrev så, at han var velkommen til at kikke forbi og jeg klippede herefter indledningen ud af masteren og sendte det til ham.
Teksten var uden linieskift og i en ubehagelig lille font, som man aldrig skriver e-bøger i.
I denne indledning forklarer jeg så formålet med at lægge et notatfelt på 4 linier i bunden af hvert afsnit, da E-bogen er et arbejdsredskab og ikke bare noget man læser for sin underholdnings skyld.
Jeg syntes selvfølgelig at der var lidt for mange "sjove" sammentræf i denne historie, så det undrede mig ikke, at "Christian" aldrig dukkede op.
Og ved at læse dette indlæg forstår jeg så, hvad det hele gik ud på.

Jeg kan godt forstå, at der er nogen, der er sure på mig, når jeg:
1. Enten tager penge for at udlevere min erfaring, som jeg har brugt 10 år på at erhverve, eller
2. I det hele taget gør det muligt for "almindelige" mennesker at forstå, hvad Søgemaskineoptimering går ud på i et sprog, der er til at forstå.
Jeg havde ikke ventet andet, men kunne bare håbe på, at hvis der er noget man vil sige, at man kunne stå frem og vise, hvem man er.
Men det er nok for meget forlangt...

Venlig hilsen,
Christian

PS: Bare for god ordens skyld, så tror jeg ikke på, at Addvisors er indblandet i dette overhovedet.

Fra København
Tilmeldt 12. Apr 07
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 00:40
Hvis du vil lære om søgemaskineoptimering så se hvordan de sider der ligger i toppen af søgeresultaterne gør det.

Jo sværere søgeord, jo nemmere er det at se hvad der er gjort.

Der bliver skrevet mange halve sandheder om søgemaskineoptimering men jeg syntes http://www.buchwald.dk/hjaelp-til-soegemaskineoptimering.htm er en god side at begynde med.

Side 1 ud af 5 (43 indlæg)