Tak skal du have, Heid

Jeg skulle gennem en email-kommunikation have besøg af "Mekanikeren" her i eftermiddags, som i dagens anledning udgav sig for at være "Christian" fra "Addvisors".
Han skrev fra en anonym Gmail adresse, at han gerne ville komme forbi og betale kontant fordi han kun havde Mastercard.
Og han ville også gerne lige først kikke Søgeoptimeringsrapporten igennem, så han var sikker på, at jeg ikke havde stjåldet indholdet fra E-pusher eller lignende. Da jeg senere foreslog, at han kunne lave en
bank eller giroindbetaling så skrev han tilbage, at han lige var ved at skifte bank.
Jeg skrev så, at han var velkommen til at kikke forbi og jeg klippede herefter indledningen ud af masteren og sendte det til ham.
Teksten var uden linieskift og i en ubehagelig lille font, som man aldrig skriver e-bøger i.
I denne
indledning forklarer jeg så formålet med at lægge et notatfelt på 4 linier i bunden af hvert afsnit, da E-bogen er et arbejdsredskab og ikke bare noget man læser for sin underholdnings skyld.
Jeg syntes selvfølgelig at der var lidt for mange "sjove" sammentræf i denne historie, så det undrede mig ikke, at "Christian" aldrig dukkede op.
Og ved at læse dette indlæg forstår jeg så, hvad det hele gik ud på.
Jeg kan godt forstå, at der er nogen, der er sure på mig, når jeg:
1. Enten tager penge for at udlevere min erfaring, som jeg har brugt 10 år på at erhverve, eller
2. I det hele taget gør det muligt for "almindelige" mennesker at forstå, hvad Søgemaskineoptimering går ud på i et sprog, der er til at forstå.
Jeg havde ikke ventet andet, men kunne bare håbe på, at hvis der er noget man vil sige, at man kunne stå frem og vise, hvem man er.
Men det er nok for meget forlangt...
Venlig hilsen,
Christian
PS: Bare for god ordens skyld, så tror jeg ikke på, at Addvisors er indblandet i dette overhovedet.