Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor skal du hen på ferie?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Randers
Tilmeldt 25. May 11
Indlæg ialt: 124
Fra  Købmanden på Boulevarden Skrevet kl. 16:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

Dette indlæg har ikke et gran af alvor over sig. Det er absolut kun for sjov og totalt useriøst og er kun udsprunget af, at jeg sidder her og har 14 dages velfortjent ferie foran mig.

Jeg synes det kunne være sjovt at vide hvor du skal hen på ferie?

Selv tager jeg først et par dage til Tyskland på biker-hotel http://www.dasgutshaus.de/ sammen med min kæreste

og derefter kører vi videre til Polen til et stort internationalt motorcykeltræf http://www.fimrally2012.eu/index.php/en

Når det er slut kører vi til Berlin i 5-6 dage og så kører vi hjem.

Lad os få nogle spændende ferieplaner på banen. Det kunne være det gav inspiration til næste ferie.

Rigtig mange sommerferie hilsner

Anette Cool

Viljen til at ville skaber evnen til at kunne

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 16:41

Hej Anette

Godt spørgsmål!

Jeg har valgt ikke at holde ferie i denne sommer da jeg skal på svendeforløb i September og mit firma er i rivende udvikling. 

Når det så er sagt så har jeg valgt senere på året at tage til Spanien med familien, eftersom jeg har givet min bror en billet til hvilken som helst kamp på Camp Nou i konfirmations gave.

Også i slutningen af året tager en bette tur til tyrkiet.

God sommerferie.

vh Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2492
Skrevet kl. 16:46

Jeg "holder ferie" til slutningen af september - med mindre jeg finder et job!

Husbond får vist ikke tid til ferie i år - det er prisen for at starte op for sig selv!

Vi klager ikke - plejer ikke at rejse nogen steder hen alligevel. Nyder livet på landet sammen med vores dejlige kat.

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 19:15

Jeg skal til et sted så eksotisk som Danmark, dog først senere på året. Det bliver en kombineret bryllupsrejse/ferie hvor fruen for første gang skal se Danmark. Så det bliver den store tur med Amalienborg, Strøget, Nyhavn, etc. i KBH, og Århus, Aalborg og andre steder hvor jeg har boet og vokset op. Det bliver sgu spændende :-)

Så sommeren skal bare tilbringes herhjemme i Californien. men det er jo heller ikke så ringe endda. Der er i det mindste solskinsgaranti.

Mvh Carsten

Fra Roskilde
Tilmeldt 19. Jan 09
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 19:49

USA baby!

3 uger.. Lidt blandet.. New York, Vegas, LA, san diego, hollywood, washington.. :)

Læs min blog og få gode tips: http://www.willemoesgrafisk.dk/blog

Fra Harlev J
Tilmeldt 20. Mar 11
Indlæg ialt: 517
Fra  IN-MediaWeb ApS Skrevet kl. 20:06

Whiskytur til Speyside i Skotland...mmm...

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 20:10

Mallorca i august, Oslo i september, og Thailand til januar. Det er hårdt, HÅRDT tiltrængt, så glæder mig som et lille barn Juleaftensdag! Smile

Har de sidste to år arbejdet noget nær 18 ud af døgnets 24 timer på et nyt projekt, samt andre opgaver.

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:16

iværksættere ferie har man hele året , man laver sin passion dyrker fitness pole dans og meget andet der gør dagen spændene hver eneste dag

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 5. Dec 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:22

Hej

Vi tar altid på tenerife som er vores yndlings ferie ø

Vi fik dengang tilbud fra http://www.atlantic-holiday.com/dk/ hvor der både var mulighed for at leje bil og motorcykler. Vejret på øen er meget dejligt her i vinteren. Man stadig nyde den dejlige solen og havet

Fra Randers
Tilmeldt 25. May 11
Indlæg ialt: 124
Fra  Købmanden på Boulevarden Skrevet kl. 17:16

Hej Kim.

Det er sørme lækkert ud. Lige det man kan gå og drømme om i det danske sjask og slud-vejr.

Viljen til at ville skaber evnen til at kunne

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)