Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO ekspert søges?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa alle i driftige aminoer.

Vi er i TakeTwo ved at klargøre en bud på en hjemmeside for en lidt større international non profit organisation .
I udbudsmaterialet er der udtrykt ønske om søgemaskineoptimering, en ydelse som vi ikke selv levere.
Derfor er vi på udkig efter en samarbejdspartner helt konkret til dette projekt og på sigt også til andre kunder som efterspørger ydelsen.

Jeg kan ikke lige gennemskue hvor meget af sådan et udbudsmateriale der er følsomme oplysninger, så jeg vælger ikke at offentliggøre noget i denne tråd.
Hvis eventuelle samarbejdspartnere skriver i tråden, sender mig en PM eller skriver mig en mail (psj@taketwo.dk) så skal jeg sende kundens navn, nuværende hjemmeside og en list af søgeord retur (har ikke en fuldstændig liste endnu, men de er forespurgt).

Måden jeg gerne ser dette forløbe på er at vi får en række henvendelser, jeg sender de fornødne oplysninger og derefter modtager jeg eventuelle priser og løsningsmodeller (altså er det en engangs opdatering, eller skal det være med løbende optimering og hvad der eller skulle kunne være).

Jeg ser gerne at der i vores budmateriale bliver præsenteret flere forskellige modeller i forskellige prislejer, så kunden bliver præsenteret for lidt valgmuligheder.

Mvh Peder

P.s. Hvis der bliver gjort nogle overvejelser om hvorvidt firmaerne skulle optræde som underleverandører til os, eller om i selvstændigt ville have kontakt med kunden, ville det nok heller ikke være så dumt.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 14:25
Michael deMiB.. længere er den vidst ikke

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Tilmeldt 31. May 06
Skrevet kl. 14:38
Dato: 15-06-2007 14:24:36
Forfatter: Simon, PlatinDesign.dk

Hehe, tja det var da også der tanken faldt først, men da det er en non profit organisation kan det godt være at budgettet er lidt for smalt til den slags udskejelser

/Peder

Fra Aarhus
Tilmeldt 15. May 06
Indlæg ialt: 228
Skrevet kl. 18:00
Dato: 15-06-2007 14:24:36
Forfatter: Simon, PlatinDesign.dk

Han hedder nu Mikkel , men hans firma har da lavet en del reklame for ydelser, til ivärksätter priser, sä mäske slet ikke sä dumt. (og har udbyderen bare lidt viden om seo, sä vil de kende "deMib" og derved give dit bud en mervärdi. Ellers mäske Refocus?

Mvh
Tranberg

Fang mig hvis du vil have god smag i munden - alt i spiritus og barudstyr hos MixMeister.dk

Tilmeldt 31. May 06
Skrevet kl. 14:51
Hejsa alle som har givet et bud på opgaven.
Der er blevet udvalgt et par relevante seo eksperter som optræder i bud materialet.
Til jer andre så må i undskylde at jeg ikke er vendt tilbage, jeg har været vandret af stress lige her et par dage, så der er lige nogle ting som er blevet nedprioriteret.

Så hvis der er nogen som sidder og venter på et svar som aldrig kommer, så er det altså ikke fordi jeg vil være uhøflig, men bare fordi det er stresset ud af min hjerne. Og på forhånd undskyld.

Mvh Peder

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)