Spørgsmål om googleAdwords
Tilmeldt 24. May 07
Malena
Skrevet
15-06-2007 kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Hej
Jeg har en annonce på
google og er jævnligt inde og holde øje med "trafikken".
Hvordan kan det vare jeg bliver faktureret for nogle klik på et søgeord, når nu annoncen ikke kommer frem når jeg søger på det ord??
Forstår I det ??
Svar
Messearrangør Søby Promotion
Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Har Du sat annoncen til også at blive vist i DK?
Hvis Du kun har sat den til at blive vist i eks. UK, så vil Du ikke kunne se den når Du søger.
Svar
Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Martin
Skrevet
15-06-2007 kl. 12:12
Svar
Ude i sidden er der en knap der hedder Flere Sponsorerede Links » der kan folk finde din annonce, det kan også skyldes at annoncen vises på en eller anden side, hvor folk så klikker på den, tror ikke du skal være specielt bange for at google snyder dig.
Svar
Tilmeldt 15. Jun 07
wiuff
Skrevet
15-06-2007 kl. 12:18
Svar
Der kan være flere grunde.
1. Dit dagsbudget er udløbet og derfor vises annoncen ikke længere.
2. Dit dagsbudget er lille så annoncen kun vises f.eks hver anden gang der søges.
3. Søgeordet er ikke længere aktivt.
4. Dit søgeord vises kun i udvalgte landsdele og ikke i den landsdel hvorfra du søger fra.
Svar
Tilmeldt 24. May 07
Malena
Skrevet
15-06-2007 kl. 12:38
Svar
Umiddelbart vil jeg tro det nok er mit
budget der er for lille så den ikke vises hver gang.....man er vel iværksætter ikke millionær
.
Tak for hjælpen
jeg troede ikke jeg blev snydt, jeg er bare ved at lære alt det svære om internet annoncering..
Svar
Messearrangør Søby Promotion
Tilmeldt 18. Jan 07
jfc
Skrevet
18-06-2007 kl. 11:49
Svar
Hvis du har et moderat budget så check også lige:
1) Under ''Rediger kampagner'': at du KUN annoncerer på ''Google søgning''. Man skal aktivt fjerne Søgenetværk og Indholdsnetværk.
2) Vælg om du vil have annoncer ''Jævnt fordelt'' eller ''Accelereret'' - Afhængigt af din annoncepolitik.
Shopping-Guide til de bedste børnebutikker.
Svar