Jeg har en idé om at starte noget, der kan komme iværksættere til gavn. Jeg har gået og tænkt lidt over det, og er kommet frem til, at jeg gerne vil dele den med jer, i håbet om, at få noget feedback/hjælp, til at komme videre. Jeg vil lave en hjemmeside, som skal fungere som en portal for igangværende iværksættere. Først og fremmest, skal det være muligt at købe "iværksætterpakker", hvilket vil sige tilbud fra div. firmaer, der tilbyder deres ting en smule billigere til iværksættere. Hver bruger opretter sin egen profil, som giver en masse fordele i form af mulighed for skrive om sig selv, så andre kan få mere viden om en selv, det skal være muligt at have liv statistikker så andre kan følge med i hvor mange salg man eksempelvis har på ens shop, man skal samtidig kunne oprette netværk, hvor man kan "mødes" i rum og chatte og hjælpe hinanden, hvis man har problemer med noget. Der skal også afholdes konkurrencer, det kunne eksempelvis være "månedens bedst sælgende webshop", hvor vinderen så får en titel på sin profil og muligvis en plade chokolade. (større præmier på længere sigt). Der skal også være en live stream, hvor man kan følge med i opdateringer fra ens netværk, det kunne eksempelvis være at Peter har fået sin første kunde og så opdaterer han det i live streamen. En lille del af de penge, som der bliver brugt på at købe iværksætterpakker for vil gå til en fælles opsparing som skal gå til en årlig "iværksættertur", hvor alle mødes og snakker in real life og får et bid mad og noget sodavand og øl. Det er sådan lige, hvad jeg har i tankerne pt. - der kommer sikkert mere på hen ad vejen. Hvad synes du? Og er det noget, du vil være en del af? |
Hej Christian
Lyder godt send mig en mail sa kan vi tale videre