Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg har en idé:

Side 1 ud af 4 (31 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 19. Jul 11
Indlæg ialt: 377
Skrevet kl. 01:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg har en idé om at starte noget, der kan komme iværksættere til gavn. Jeg har gået og tænkt lidt over det, og er kommet frem til, at jeg gerne vil dele den med jer, i håbet om, at få noget feedback/hjælp, til at komme videre.

Jeg vil lave en hjemmeside, som skal fungere som en portal for igangværende iværksættere. Først og fremmest, skal det være muligt at købe "iværksætterpakker", hvilket vil sige tilbud fra div. firmaer, der tilbyder deres ting en smule billigere til iværksættere. Hver bruger opretter sin egen profil, som giver en masse fordele i form af mulighed for skrive om sig selv, så andre kan få mere viden om en selv, det skal være muligt at have liv statistikker så andre kan følge med i hvor mange salg man eksempelvis har på ens shop, man skal samtidig kunne oprette netværk, hvor man kan "mødes" i rum og chatte og hjælpe hinanden, hvis man har problemer med noget.

Der skal også afholdes konkurrencer, det kunne eksempelvis være "månedens bedst sælgende webshop", hvor vinderen så får en titel på sin profil og muligvis en plade chokolade. (større præmier på længere sigt). Der skal også være en live stream, hvor man kan følge med i opdateringer fra ens netværk, det kunne eksempelvis være at Peter har fået sin første kunde og så opdaterer han det i live streamen. En lille del af de penge, som der bliver brugt på at købe iværksætterpakker for vil gå til en fælles opsparing som skal gå til en årlig "iværksættertur", hvor alle mødes og snakker in real life og får et bid mad og noget sodavand og øl.

Det er sådan lige, hvad jeg har i tankerne pt. - der kommer sikkert mere på hen ad vejen.

Hvad synes du? Og er det noget, du vil være en del af?

Rådgiver hos Billy's Billing.

Fra Tjenester.dk
Tilmeldt 12. Jun 11
Indlæg ialt: 718
Skrevet kl. 11:09

Billige seo pakker

Fra København
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 11:30

Lyder virkelig spændende!

.. Det er sjovt når man kommer op med en idé, som bare burde have været her i flere år efterhånden. Go go go! ;-)

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jul 11
Skrevet kl. 11:39

Hej Lars, der er nu landet en mail i din indbakke. :-)

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jul 11
Skrevet kl. 11:40

Hej Tobias,

Er super glad for, at du kan lide idéen! Jamen, jeg blev egentlig også hurtigt klar over, at idéen faktisk var rigtig god, for det er sådan en der allerede burde være realiseret, da den kan være med til at holde iværksættere i gang og forhåbentligt skaffe endnu flere, end der er i forvejen.

Fortsat god dag! :-)

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jul 11
Skrevet kl. 20:19

Jeg har realiseret idéen og vi er i gang med at bygge det hele op. Domænet er bestilt og aktivt + der er kommet et par ekstra idéer med på vognen. Det bliver godt. Yes

Fra Hvidovre
Tilmeldt 27. Nov 08
Indlæg ialt: 114
Fra  AnnonceLight.dk Skrevet kl. 20:24

Hold da op et fedt projekt!

Hvis i kan bruge en ekstra mand til korrespondance eller lignende, måske programmering, så smid mig en besked :) 

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jul 11
Skrevet kl. 20:36

Hej Mads,

Jeg har smidt dig en PB.

Mvh. Christian

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 20:42
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det lyder meget som amino? :)

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jul 11
Skrevet kl. 20:46

Og så alligevel ikke, da der kommer nogle ting på, som ikke er at finde på Amino. Men meningen er heller ikke at konkurrere med Amino, men at give iværksættere en ekstra hjælpende hånd på vejen.

Side 1 ud af 4 (31 indlæg)