Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kampagner til Affiliate side

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 24. Nov 10
Indlæg ialt: 165
Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Jeg kunne godt tænke mig at høre, om I kunne anbefale nogen specifikke kampagner til min hjemmeside, som omhandler afbestillingsrejser.

Jeg ved, at der findes rigtig mange kampagner indenfor dette område, og derfor ved jeg ikke rigtig hvilke jeg skal vælge.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Hammel
Tilmeldt 11. Aug 11
Indlæg ialt: 441
Fra  Websolu.dk Skrevet kl. 23:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Netop når du fokuserer på rejser, tror jeg du får mere ud af primært at have affiliate - det skal i hvert fald også være tilstede.

Prøv med tradedoubler. De giver hele 9% ved køb af rejse hos hotels.com og har også nogle andre med færre procenter... det vil sige, hvis bare nogen bestiller en rejse for 20.000, hvilket ikke er specielt meget i denne sammenhæng, får du 1800. Det er ret vildt :-)

Fra København
Tilmeldt 24. Nov 10
Indlæg ialt: 165
Skrevet kl. 00:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har skam Adsense reklamer på hjemmesiden.. Linket(www.afbestillingsrejser.nu) er allerede i mit første indlæg.

Christian: Mange tak skal du have. Har ansøgt et par stykker derinde nu. Hvor lang tid går der ca. før man bliver godkendt?

Fra Hammel
Tilmeldt 11. Aug 11
Indlæg ialt: 441
Fra  Websolu.dk Skrevet kl. 01:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmm... jeg kan ikke huske det. Jeg er dog aldrig blevet afvist (mener jeg), og da jeg brugte det aktivt var det på en mini-side om IT. Og det virker med tilbagevirkende kraft (medmindre noget er ændret) - så du kan tage den lille risiko der er, og sætte på nu ;)

Fra Los Angeles
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 428
Fra  Lavenwebshop.dk Skrevet kl. 04:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Tradedoubler plejer at fungere på den måde, at du kan begynde at bruge kampagnerne med det samme, selvom du ikke er godkendt endnu. Hvis du ikke bliver godkendt, skal du slette alle affiliate links for det program. Jeg har dog kun prøvet at blive afvist en gang, fordi jeg ansøgte et program, som ikke havde noget med min hjemmeside at gøre.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)