Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler en god revisor til at hjælpe med Adsense Skat, opstart af virksomhed etc

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Jul 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

[er ikke dansk, så undskyld alle danskefejl :)]

Jeg har i de sidste 12 måneder lavet nogle websites med Google AdSense på. Det har gået overraskende godt, og det ser ud til at jeg kommer til at få mere end 50.000 over året.

Nu skal jeg finde ud af hvordan det skal opgives til Skat. Der er nogle vildt forskellige råd derude om hvordan det virker, om man skal betale moms, om det er bare b-skat, en kone hos Skat sagde at jeg skulle opgive Google som min Løngiver (!), om det har en betydning at det er Google Ireland som betaler etc. Jeg tænker også på om det ville give mening for mig at starte en enkelmands virksomhed.

Så, i stedet for at prøve at finde ud af alt det her selv, så ville jeg meget gerne få en revisør til at hjælpe mig med det, nogen jeg kan bare sætte mig ned med og få nogle svar på de spørgsmål jeg har. Kan nogen her anbefale en god revisør som kender til AdSense og lignende? Og, har I en ide om hvad en revisør koster per time? (Jeg ved godt at de er forskellige men en x-y range ville give mig en ide i hvert fald, lige nu har jeg ingen ide hvad det koster).

Tak tak,

Islænding

Fra København
Tilmeldt 6. May 07
Indlæg ialt: 648
Fra  Webbureauet ComboWeb ApS Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :

I stedet for at kigge på timeprisen skal du nok hellere kigge på udbyttet kontra den samlede pris.

Du skal være velkommen til at få op til 3 gratis og uforpligtende tilbud fra revisorer med forstand på e-business hos Agera. Det bør ikke være nogen særlig stor opgave for en revisor.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)