Hejsa - jeg vil blot høre om der er nogen der har forslag til hvordan man bedst markedsføre en ny site ? De forslag jeg har fået indtil videre er: kontakte TV2 og komme i godmorgen/goaften Danmark, ..... det skulle være en rigtig god gratis reklamesøjle... men hvis ens markedsføringsbudget er minimal - hvad kan man så gøre - jeg tænker mest på markedsføring via nettet. Chr. |
Markedsføring af site
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
- 1
|
// Jesper Skov
Hej Christian. Du spørger: "men hvis ens markedsføringsbudget er minimal - hvad kan man så gøre - jeg tænker mest på markedsføring via nettet." Jeg vil foreslå: 1. Google AdWords 2. Indkomne links 3. Søgemaskineoptimering 4. Artikler og pressemeddelelser 5. Strategiske samarbejder ... og så skal du lige dukke hovedet for indkomne annoncehajer i farten... ![]() Venlig hilsen, Christian |
Hej Christian Uanset, hvad du sælger, bør målgruppen være dit primære fokuspunkt. Christian fra Effektiv Markedsføring angiver helt korrekt nettet som et godt sted at starte. Nettet er forrygende til at samlede aktivt søgende kunder op. Hvis der eksisterer offlinemedier, der direkte henvender sig til din målgruppe, kan du nå det meste af målgruppen i et hug. Her kan du komme i kontakt med både aktivt søgende samt passivt søgende - dvs. også dem, der ikke ved, at du sælger produkter de efterspørger og som de gerne vil købe. |
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)