Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Professionel deltagelse i bestyrelsesarbejde tilbydes

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvis du søger et professionelt bestyrelsesmedlem, som har erfaring med økonomi samt det at drive en forretning, er jeg måske den du søger.

 

Jeg er en kvinde på 31 år, som arbejder som revisor på 9. år. Jeg er HD i regnskabsvæsen, revisorkandidat (cand.merc.aud) og skal til eksamen til statsautoriseret revisor til næste år.

 

Jeg starter egen rådgivningsvirksomhed op til februar 2008. Jeg vil primært beskæftige mig med rådgivning til iværksættere og mindre/mellemstore virksomheder. I denne forbindelse vil jeg tilbyde deltagelse som professionelt bestyrelsesmedlem.

 

Jeg er meget interesseret i alt hvad der har at gøre med det at drive en forretning, herunder økonomi, strategiplanlægning og ledelse. Jeg vil med fornøjelse deltage i din virksomhed og hjælpe dig på vej. Nogen gange mangler man blot en person at dele ideerne med eller en der kan komme med konstruktiv kritik. Honoraret finder vi ud af.

 

Jeg starter som sagt først op til februar da jeg er bundet af krav til min uddannelse. Men hvis du synes det lyder interessant er du velkommen til at kontakte mig for en  uforpligtende snak.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej!

 

Hvordan vil du forene din revisoruddannelse med nogle bestyrelsesposter?

 

For mig at se lyder det uetisk?

 

/Peter 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter


 


Det kan jeg godt forstå du synes. Den virksomhed jeg starter er en rådgivningsvirksomhed og ikke en revisionsvirksomhed. Jeg vil ikke tilbyde revision på trods af min uddannelse.