|
Hej Aminoer, Nu hvor sommeren er over os og vi ikke har så travlt som ellers så fik jeg lyst til at lave en god deal her på Amino. Stea IT tilbyder en hosted desktop løsning også kendt som skrivebord i skyen - gratis i 60 dage (2 mdr.) til de første 10 virksomheder som henvender sig. Før du henvender dig så overvej venligst om du vil afprøve dette for på sigt at fortsætte som kunde. Vi investerer en del tid og penge i at oprette de her 10 virksomheder gratis og selvom du ikke er bundet på nogen måde så ser vi gerne det er din hensigt at benytte dette tilbud fordi du rent faktisk overvejer at fortsætte med løsningen bagefter hvis du er tilfreds med produktet. Derfor har jeg også fundet en pris som er overordentlig fair og som gælder året ud - selvfølgelig uden nogen form for bindingsperiode hvis du beslutter det alligevel ikke er for dig. Denne løsning henvender sig primært til små- og mellemstore virksomheder som enten står overfor at udskifte deres eksisterende serverløsning og foretrækker en fast månedlig ydelse uden binding. Den henvender sig i høj grad også til nystartede virksomheder som ønsker enterprise features, support og en fast lav pris på deres IT. Kort fortalt så indeholder en hosted desktop løsning følgende: - Alle Licenser til produkter nævnt nedenfor - Citrix baseret løsning med adgang via webinterface fra PC, Mac, Linux, iPad og iPhone - Nyeste Windows Version - Nyeste Officepakke - Antivirus og Spamfilter - Mulighed for installation af egen software (f.eks. Navision eller lign.) - Ubegrænset Internettrafik, e-mail plads, adresser, diskplads og postkassestørrelse - Daglig backup med 14-dages restore mulighed - Automatisk Signatur i Outlook - Hurtigsøgning i Outlook - PDF Printer - Synkronisering med Smartphones, iPhone, Android etc. - Webmail + brugerstyret spamfilter - Brugerhåndbog til nye brugere - Ubegrænset support via mail/tlf/remote (08-16) - Kvalificeret IT rådgivning når din virksomhed vokser - Ingen bindingsperiode af nogen art - månedsvis bagudfakturering hvis du fortsætter Hvad inkluderer det IKKE? (men kan tilkøbes) - onsite support - support udenfor miljøet (f.eks. min private PC er fyldt med virus, hjælp mig) Hvordan foregår det så? Du sender mig en mail rt@steait.net med amino i emnefeltet og flg. informationer: - firmanavn - antal brugere - kontakt person - kontakt tlf. - bedste træffetidspunkt Herefter ringer jeg dig op så vi kan diskutere nærmere hvordan vi får jer hevet ind på løsningen, måske har I i dag nogle data som skal flyttes, nogle domæner hvor mailen skal peges over og noget software I måske benytter som vi skal kontrollere på systemet. (hvis du virkelig sidder og tripper og skal bruge svar på noget her og nu så ring til mig på +45 3142 6503 - men ellers er mail bedst) Som sagt får du alt dette GRATIS - kvit og frit. Efter de 60 dage kan du enten fortsætte - prisen vil ligge omkring 500 kr/md plus minus et par kroner afhængig af om du har behov for f.eks. 3-faktor authentication via SMS PassCode, brug for at benytte f.eks. vores SQL server eller måske brug for licenser som ikke er nævnt her - det kunne være MS Project, Visio eller lign. Ok men hvad så hvis jeg ikke vil fortsætte? No problem, vi leverer evt. data fra systemet tilbage til dig via en FTP server hvor du selv kan hente det indenfor 30 dage. Det koster naturligvis heller ikke noget men vi håber du synes om produktet og bliver hos os. I første omgang gælder tilbuddet til slutningen af august. Vh. Rune |
Gratis skrivebord i skyen (først til mølle 10 firmaer)
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
Bliv gratis medlem