Ny internet avis - hvem skal leverer reklamerne på siden
Fra Roskilde
Tilmeldt 26. Mar 12
Hej Aminoer
Jeg er i gang med et projekt som ender med at blive en online avis med alt muligt information omkring Roskilde og omegn.
Jeg har 6000+ medlemmer i vores database og er nu gået i gang med at overveje hvilke affiliate partner vi skal bruge.
Vi regner med at blande annoncerne indtil vi ved hvad der passer bedst til vores side.
Jeg kender og er oprettet bruger hos IQ Medier og Tradedoubler – men er de den bedste løsning ?
Når men ikke laver dette så tit er der jo heldigvis god hjælp at hente herinde - Alle input er velkommen – hvem vil i vælge og hvorfor
Hav en god dag derude
Morten
Svar
Fra Aabenraa
Tilmeldt 18. Jan 11
Er det kun affiliate du vil køre? Eller vil du også have alm. "banner" annoncer på? Og hvis ja, hvordan så det så ud med min virksomhed ?
Svar
Fra Roskilde
Tilmeldt 26. Mar 12
jeg regner med begge dele både banner og ren tekst reklame
Svar
Fra Aabenraa
Tilmeldt 18. Jan 11
Har du evt. et link til din side?
Svar
Fra Roskilde
Tilmeldt 26. Mar 12
Nej ingen oficelle links endnu - da kortene bliver holdt tæt på kroppen :-)
Mit spørgsmål går på - hva aminoerne synes virker bedst for dem selv
Svar
Tilmeldt 2. Oct 11
Hej Morten.
Hvordan ville det passe ind med markedsføring for www.tjekdanmark.dk ?
Det er en online informationsguide med oplevelser, spisesteder, transportmidler, ophold, turistinformation, vejret og tilbud fra Danmark.
Et banner kunne evt. have interesse hvis du vælger at have denne type reklamer i din online avis.
Du er velkommen til at sende en e-mail til tjekdanmark@live.dk med en mulig pris, størrelse, p lacering og varighed for bannervisning.
Dbh. Lasse
Svar
Find oplevelser, spisesteder, ferieophold og rejsebureauer i Danmark. Tjek alle oplevelserne her Oplevelser
Fra Ringsted
Tilmeldt 9. Jul 12
Jeg kender og er oprettet bruger hos IQ Medier og Tradedoubler – men er de den bedste løsning ?
Jeg har intet negativt at sige om de to valgte, men tror også at Euroads kunne suplere fint til jeres reklamer! :) Held og lykke med avisen Med Venlig hilsen Lisbeth Davidsen
Svar
Fra Roskilde
Tilmeldt 26. Mar 12
Hej Lasse
Jeg sender lige en mail til dig - det lyder som om vi godt kan finde ud af noget sammen
Vi ses god aften på amino
Morten
Svar
Fra Tjenester.dk
Tilmeldt 12. Jun 11
Tjenester.dk
Skrevet
11-07-2012 kl. 08:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Hvor har du faet dine medlemmer fra
Husk det i dag er ulovligt at sende mails ud hvis de ikke selv har tilmeldt
Svar
Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Beklagelsesvis kan jeg ikke på indeværende tidspunkt anbefale nogle programmer, hverken PartnerAds eller EuroAds, de converter ganske simpelt for ringe - for mig - på LottoStat.dk i forhold til Adsense.
Svar