Jeg skrev tidligere i sidste uge, om hjælp til opstart af et nyt spirtus koncept, hvor jeg blev oplyst om muligheden for lønproduktion af alkohol. Er der nogle der har erfaringer med det? Eller nogle der lægger inde med nogle kontakter evt.?
Har forsøgt mig på internettet, men der står desværre ikke så meget om det.. Håber der en der sidder inde med mere viden :-)
Kender ingen der kan lave lønproduktion af alkohol så mit forslag ville være, at kontakte nogle af de virksomheder der laver andet lønproduktion/ophæld og spørge dem om de ikke kender en kollega der kan det du efterspørger...
Tror de kan klare lige præcis det du søger! De samarbejder også med alkoholproducenter. Så selvom de vist gør sig mest i energidrikke, så skulle det vel ikke være helt umuligt at starte en produktion op af noget spiritus!
Bare husk, at uanset hvem du får til at lave lønproduktion for dig, så vil opstarten være meget dyr. Enten skal du betale kassen for udvikling/design/opstart eller også skal du kunne aftage enorme mængder (altså bestille VIRKELIG mange flasker første gang).
Hvis du ikke kan bruge ovenstående, så kan du også prøve http://www.apacbrands.com/ - De holder til i Polen, men har vist samarbejde med andre firmaer rundt om i verden.
Der er muligheder nok, hvis du kigger uden for Danmark.