Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Personlig WP hjemmeside inkl. domæne og hosting for 640 kr. første år

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 20:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer!

Jeg arbejder med personlig branding og lige nu kan du styrke dit personlige brand med en uhyre billig og uhyre lækker CV hjemmeside, der sælger dig, og det du kan.

Jeg har lavet et setup over Wordpress og kalder det MoveCV. Jeg bruger det selv og jeg har faktisk bare taget udgangspunkt i mine egne behov og ønsker, da jeg udviklede det.

Se mit MoveCV på mortenvium.dk

Gå til min salgsside for MoveCV

Helt konkret er MoveCV en hjemmeside som indeholder et visitkort, et online CV, links til dine sociale profiler samt en kontaktformular.
En samlet indgang til din professionelle identitet på internettet om man vil.

MoveCV er bygget over Wordpress med et premium theme og et plugin der henter dit CV fra LinkedIn, så der er kun 5 minutters opsætningstid for dig. Faktisk har jeg lavet ">en video, hvor jeg viser, hvad du skal gøre og den tager 4 minutter og 57 sekunder. Det hele er kodet sammen, så det spiller perfekt :-)

Med et MoveCV kan du ofte tage en flot placering på Google på en søgning på dit navn og vi kan trække dit billede direkte ind i søgeresultaterne.

Normalt sælger jeg MoveCV gennem mit site ModerneJobsøger.dk til 900 kr. inkl. moms, men iværksættere har i den grad også gavn af personlig branding, så derfor har jeg sakset prisen for aminoer ned til 640 kr. ekskl. moms.

Tilbuddet gælder kun frem til på fredag (13. juli 2012) kl. 12.00

Gå ind på MoveCV.dk og læs mere. Her finder du også udtalelser fra nuværende brugere.

For at få rabatten skal du skrive Aminorabat i værdikodefeltet, når du bestiller.

Har du spørgsmål så skriv nedenfor eller send mig en PM :-)

Vi snakkes ved snart!

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Feb 10
Skrevet kl. 08:40

Udtalelser fra kunder

Henry Langkilde Rasmussen (HR Professionel)

“For mig er det vigtigt at kunne kommunikere et enkelt, professionelt udtryk og et klart budskab til mine nuværende og kommende relationer på en spændende og dynamisk facon. Ved at benytte faciliteterne i MoveCV oplever jeg store muligheder for dette, også i et fremadrettet perspektiv”

Bettina Wæde (Headhunter og Adm. direktør i BWConsult & Co.)

“Værdien for mig er, at der skabes konsensus omkring min profil, og det bør en arbejdsgiver sætte pris på i de her tider, hvor der tales mere end der handles!”

Anita Budde Christensen (Studerende, IT and Communications)

“Jeg er rigtig glad for mit MoveCV. Bedre og hurtigere service findes ikke. Tak Morten!”

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Feb 10
Skrevet kl. 09:28

Hvis du også skal nå at sikre dig et MoveCV, så har du altså kun 2½ time tilbage :-)

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 09:36
Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Feb 10
Skrevet kl. 09:43

Hej Jakob.

Ingen af mine kunder oplever problemer med duplicate content i øjeblikket

Men jeg holder nøje øje med duplicate content, og ved faktisk endnu ikke hvorvidt det er et issue på lang sigt. Det er klart at omkring 80% af indholdet på et MoveCV er fra en indekseret LI-profil. Det kan potentielt give problemer. Der linkes dog tilbage til LI profilen, hvilket jeg mener er en formildende omstændighed.

Lige pt ranker både min LI profil og mit MoveCV højt, men LI profilen forsvandt i en meget kort periode og sagen er, at jeg ikke ved hvordan det kommer til at blive længere fremme. Jeg er dog meget opmærksom på det, og hvis LI profilen forsvinder fra SERPs hos folk, må der jo lave canonical link og bygges mere indhold på MoveCV, eller måske gøre CV delen noindex på en måde.

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Feb 10
Skrevet kl. 10:59

Nu er der kun én time tilbage! :-)

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Feb 10
Skrevet kl. 12:12

Tilbuddet er udløbet, men du kan selvfølgelig stadig købe MoveCV på MoveCV.dk