Hej alle sammen. Jeg har en online webshop som kører rigtig godt. Jeg modtager mange kunder om dagen, og omsætningen er virkelig god. Sund side, og god forretning. Ingen problemer. Jeg er dog løbet ind i et mindre problem. Dog ikke noget super alvorligt. Det er dog et problem som jeg gerne ser løst hurtigst muligt. Min shop sælger en service der bliver opkrævet på månedlig basis, og det gør jeg ikke har en løbende indtægt, men blot en månedlig udbetaling. Egentlig ikke noget problem. Butikken er dog ung og i en opstartsperiode hvor der har været rigtig mange udgifter til opstart. Den månedlige indtægt har derfor puttet mig i en situation hvor jeg har et cash flow problem. Kort sagt så har jeg regninger, som jeg ikke har mulighed for at betale helt før til den første. Ikke noget super problem, men det er stress når du har folk der skriger på at få betalt sine regninger, og min dårlige samvittighed vil gerne have dem ud af verden hurtigst muligt. Jeg vil derfor gerne have dem betalt, og altså før min næste udbetaling, og søger i den forbindelse en investor som vil lave en sikker kortsigtet investering. Jeg kan stille sikkerhed for investeringen, og er villig til at give personen der hjælper et rigtig godt afkast Beløbet der søges er 25.000,- Afkast er efter nærmere aftale. Der er lavet salg for langt over det ønskede lånebeløb, så tilbagebetaling er derfor ikke noget problem, og jeg betragter derfor dette som en ret sikker investering. Mener ud over dette at denne tråd i sig selv, viser jeg har en ret stor villighed til at betale hvad jeg skylder, og helst til tiden :-) Til dem der undre sig over om banken eller et kviklån kan bruges til at skaffe et sådan beløb. Så er banken på ingen måde til at danse med selv om der er sikkerhed i allerede lavede salg, og kviklån er ikke en mulighed da jeg er bosat i udlandet. som en note kan jeg sige at jeg selv personligt har smidt over 150.000 i denne webshop over de sidste 2 måneder, så jeg er altså ret dedikeret til siden og villig til at påtage mig den økonomiske byrde forbundet med dette. Disse betalte udgifter kan også dokumenterers. Hvis du gerne vil lave et godt afkast på en lille investering over den næste måned, så er dette en rigtig god mulighed. Jeg ønsker ikke at oplyse min webshops navn i et åbent forum, og vil sætte pris på at spørgsmål stilles via email. webshopinvestering@gmail.com mvh webshop i cash flow problemer |
Har fået et par gode tilbud, men søger stadigvæk.