Hejsa.. Det er sådan her for et par dage siden der opret jeg en virkesomhed men der komme jeg til at sæt noget i Rubrik 11: hvor der stå et eller andet med at "andet eller ligne" så skriver jeg "programmering" Stokholm Jewelry skrive til mig at jeg skal gøre sådan her privat Rubrik 8: Momsregistrering (x) Dato for momspligtige aktiviteter = Set den dato på hvornår du begynder. Rubrik 9: importørregistrering (x) sæt kun kryds hvis du vil importere. Vælg den måde du vil betale told på. Rubrik 10: Sæt kun kryds hvis du skal eksportere. Rubrik 11: Du skal ikke gøre noget i rubrik 11, da det kun er for læger mm. :-) Det skrive han efter at jeg havde sendt det igen eller hvad man siger.. kan jeg på nogle måde ret det eller lign. jeg har tjek men jeg kan ikke finde noget som helst overhovedet. eller skal jeg opret en ny og ringe ind til Erhvervsstyrelsen og sig til dem at de godt kan slette mig fra Journalnumme?? eller hvad skal jeg gøre håber du kan hjælp mig .) |
jeg snakke med dem og de sagde det var helt ligemeget med Rubrik 11 da jeg har valgt programmering :)