Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til ny host

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Hammel
Tilmeldt 26. Oct 11
Indlæg ialt: 71
Fra  ElektronikTest.dk Skrevet kl. 18:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er i gang med at lege lidt med en hjemmeside, som pt er hostet hos chosting. Men med de få moduler og plugins jeg har sat op, ligger mine ressourcer ifølge chosting på 100% op til flere gange. Det skal siges at på daværende tidspunkt har jeg været den eneste online på sitet. Alt i alt skal forsiden loade små 1,6 mb, som så dr det der gør udfaldet. Så hvis der ikke skal mere til end dette, ønsker jeg at finde en anden host. Så hvad ville i foreslå mig ?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:41

jeg har yderste gode erfaringer med https://meebox.net/da/ hurtig suport og ekstrem stabile server og de kan klare trafik og er  har meget billige priser de kan klart anbefales og jeg mener de er det bedste sted at købe sit webhotel 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Lyngby
Tilmeldt 8. Jul 12
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 19:43

Jeg er ret tilfreds med UnoEuro :-)

Ildstarter rådgivning i digital mediekultur og webudvikling

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. Mar 12
Indlæg ialt: 248
Fra  madebyM Skrevet kl. 21:46

Jeg vil også anbefale Meebox.net, da de har de kompetencer som der før er nævnt på denne tråd :)

Hvis du bruger følgende kupon, får du 20% rabat på webhotel: "UrbanPixelsHost"

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:00
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg er selvfølgeligt langt fra neutral men nu vil jeg alligevel lige komme med mine anbefaling og en lille "forsvaring" af os selv så at sige.

Vores CPU grænse er sat rimeligt generøs, nemlig på 100% af en cpu core, og det er langt over hvad man kan forvente at en side bruger. Din side laver næsten 100 requests hver gang den loades hvilket er meget voldsomt, og garanteret en masse MySQLqueries også. Det er det der tæller, ikke så meget hvor mange mb der bliver hentet.

Personligt så tvivler jeg på at du vil finde en løsning ved at skifte til en ny host i samme prisklasse (f.eks. mindes jeg at meebox cpu limit er 25% på de billige planer, men er ikke helt sikker), i hvert fald dem der bruger CloudLinux (den løsning der sætter en CPU begrænsning på hver bruger således serveren ikke kan ligges ned af en enkelt bruger), og for de hosts der ikke bruger CloudLinux begynder det nok at blive et problem så snart du begynder at få trafik.

Derfor vil jeg anbefalede dig at lede efter et "professionelt" webhotel, en VPS eller lignede hvis du ikke er indstillet på at optimere dit site for at bruge færre ressourcer. 

Vi er selvfølgeligt kede af at vores webhotel ikke har levet op til dine forventninger, men mener desværre ikke vi kan gøre andet når vi også skal holde os i vores prisklasse. Vi har ikke haft andre kunder der har haft problemer med cpu grænsen med mindre det har været pga. en hel del trafik, og vi har altså massere kunder der får en del trafik uden det skaber problemer.

Kontakter du vores support har du selvfølgelig mulighed for at få dine penge retur i henhold til vores 30 dages retur ret.

Held og lykke med din nye host :)

Fra København
Tilmeldt 20. Apr 09
Indlæg ialt: 539
Skrevet kl. 10:18

Jacob Hansen:

Jeg er selvfølgeligt langt fre neutral men nu vil jeg aligevel lige komme med mine anbefalding og en lille "forsvaring" af os selv så at sige.

Vores CPU grænse er sat rimeligt generøs, nemlig på 100% af en cpu core, og det er langt over hvad man kan forvente at en side bruger. Din side laver næsten 100 requests hver gang den loades hvilket er meget voldsomt, og garenteret en masse MySQL queries også. Det er det der tæller, ikke så meget hvor mange mb der bliver hentet.

Personligt så tvivler jeg på at du vil finde en løsning ved at skifte til en ny host i samme prisklasse (f.eks. mindes jeg at meebox cpu limit er 25% på de billige planer, men er ikke helt sikker), i hvert fald dem der bruger CloudLinux (den løsning der sætter en CPU begrænsning på hver bruger således serveren ikke kan ligges ned af en enkelt bruger), og for de hosts der ikke bruger CloudLinux begynder det nok at blive et problem så snart du begynder at få trafik.

Derfor vil jeg anbefalde dig at lede efter et "professionelt" webhotel, en VPS eller ligenede hvis du ikke er indstillet på at optimere dit site for at bruge færre ressourcer. 

Vi er selvfølgeligt kede af at vores webhotel ikke har levet op til dine forventninger, men mener desværre ikke vi kan gøre andet når vi også skal holde os i vores prisklasse. Vi har ikke haft andre kunder der har haft problemer med cpu grænsen med mindre det har været pga. en hel del trafik, og vi har altså massere kunder der får en del trafik uden det skaber problemer.

Kontakte du vores support har du selvfølgelig mulighed for at få dine penge retur i forhold til vores 30 dages retur ret.

Held og lykke med din nye host :)

Jacob,
Jeg bliver bare nød til at sige, at I har misforstået CloudLinux, hvis I tildeler kunderne 100% af én core. Hvad er pointen så i overhovedet at bruge CloudLinux, hvis en lille håndfuld brugere kan lægge en hel server ned? I oversælger alt for meget, hvis overstående er rigtigt. Jeg synes lige I skal kigge nærmere på det. Hellere en stabil server, end 100% af nogle ressourcer langt de færreste sites kan udnytte. Og kan de det, så skal de slet ikke ligge på et delt webhotel.

Tilbage til trådstarter:

Jeg er ret sikker på, at vi kan hjælpe dig. Om det er et billigt webhotel eller professionelt webhotel vi er ude i, må være op til dig. Det kan altid opgraderes senere, hvis du skulle have behov for det. Og skulle der være noget uhensigtsmæssigt på din side, skal vi nok finde årsagen og løsningen i fællesskab. :-)

Fra København
Tilmeldt 18. May 12
Indlæg ialt: 127
Fra  VPS Pro VPS Pro Support Skrevet kl. 10:18

Hej Kasper,

VPS Pro tilbyder 14 dages fuld returret, så hvis du vil prøve vores produkter af - så skal du være mere end velkommen.

Husk at vi tilbyder Amino-brugere 50% rabat i forhold til vores normalpriser. Den pris du betaler følger dig så længe du har abonnement hos os.

https://www.vpspro.dk/ - Billige virtuelle servere. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:24

Patrick - Meebox:
Jacob,
Jeg bliver bare nød til at sige, at I har misforstået CloudLinux, hvis I tildeler kunderne 100% af én core. Hvad er pointen så i overhovedet at bruge CloudLinux, hvis en lille håndfuld brugere kan lægge en hel server ned? I oversælger alt for meget, hvis overstående er rigtigt. Jeg synes lige I skal kigge nærmere på det. Hellere en stabil server, end 100% af nogle ressourcer langt de færreste sites kan udnytte. Og kan de det, så skal de slet ikke ligge på et delt webhotel.

Vi vurdere selvfølgeligt løbende vores indstillinger, og indtil videre har der ingen problemer været, men jeg er enig den er som sagt meget generøs, og går den hen og skaber problemer kigger vi selvfølgeligt på det.

Fra Fredensborg
Tilmeldt 14. Feb 11
Indlæg ialt: 582
Fra  Findkollegie.dk Skrevet kl. 10:38

Hej Kasper S. H. Hansen :)

Jeg har skrevet en lille artikel om domænehosting - det kan være du kan bruge den.

Modtag en månedlig e-mail med det bedste danske indhold om online markedsføring på Wizzi.dk.

Fra Rødovre
Tilmeldt 3. Dec 11
Indlæg ialt: 176
Fra  SnakWEB Skrevet kl. 10:48

Meebox.net :-) De er altid gode på supporten, og stort set altid online til et hurtigt spørgsmål

TVvalg.dk - Din guide til billige TV PAKKER

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)