Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til ny host

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Hammel
Tilmeldt 26. Oct 11
Indlæg ialt: 71
Fra  ElektronikTest.dk Skrevet kl. 18:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er i gang med at lege lidt med en hjemmeside, som pt er hostet hos chosting. Men med de få moduler og plugins jeg har sat op, ligger mine ressourcer ifølge chosting på 100% op til flere gange. Det skal siges at på daværende tidspunkt har jeg været den eneste online på sitet. Alt i alt skal forsiden loade små 1,6 mb, som så dr det der gør udfaldet. Så hvis der ikke skal mere til end dette, ønsker jeg at finde en anden host. Så hvad ville i foreslå mig ?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:41

jeg har yderste gode erfaringer med https://meebox.net/da/ hurtig suport og ekstrem stabile server og de kan klare trafik og er  har meget billige priser de kan klart anbefales og jeg mener de er det bedste sted at købe sit webhotel 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Lyngby
Tilmeldt 8. Jul 12
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 19:43

Jeg er ret tilfreds med UnoEuro :-)

Ildstarter rådgivning i digital mediekultur og webudvikling

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. Mar 12
Indlæg ialt: 248
Fra  madebyM Skrevet kl. 21:46

Jeg vil også anbefale Meebox.net, da de har de kompetencer som der før er nævnt på denne tråd :)

Hvis du bruger følgende kupon, får du 20% rabat på webhotel: "UrbanPixelsHost"

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:00
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg er selvfølgeligt langt fra neutral men nu vil jeg alligevel lige komme med mine anbefaling og en lille "forsvaring" af os selv så at sige.