Jeg er selvfølgeligt langt fra neutral men nu vil jeg alligevel lige komme med mine anbefaling og en lille "forsvaring" af os selv så at sige.
Vores CPU grænse er sat rimeligt generøs, nemlig på 100% af en cpu core, og det er langt over hvad man kan forvente at en side bruger. Din side laver næsten 100 requests hver gang den loades hvilket er meget voldsomt, og garanteret en masse MySQLqueries også. Det er det der tæller, ikke så meget hvor mange mb der bliver hentet.
Personligt så tvivler jeg på at du vil finde en løsning ved at skifte til en ny host i samme prisklasse (f.eks. mindes jeg at meebox cpu limit er 25% på de billige planer, men er ikke helt sikker), i hvert fald dem der bruger CloudLinux (den løsning der sætter en CPU begrænsning på hver bruger således serveren ikke kan ligges ned af en enkelt bruger), og for de hosts der ikke bruger CloudLinux begynder det nok at blive et problem så snart du begynder at få trafik.
Derfor vil jeg anbefalede dig at lede efter et "professionelt" webhotel, en VPS eller lignede hvis du ikke er indstillet på at optimere dit site for at bruge færre ressourcer.
Vi er selvfølgeligt kede af at vores webhotel ikke har levet op til dine forventninger, men mener desværre ikke vi kan gøre andet når vi også skal holde os i vores prisklasse. Vi har ikke haft andre kunder der har haft problemer med cpu grænsen med mindre det har været pga. en hel del trafik, og vi har altså massere kunder der får en del trafik uden det skaber problemer.
Kontakter du vores support har du selvfølgelig mulighed for at få dine penge retur i henhold til vores 30 dages retur ret.
Held og lykke med din nye host :)