Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Online Manager - job ansøgning

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Vejen
Tilmeldt 22. Mar 11
Indlæg ialt: 373
Fra  MailPlatform Skrevet kl. 00:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej "biffer",

Jeg har haft mange online managere ansat.

Det er altid et helt menneske jeg ansætter. Naturligvis må der gerne være nogle grundkvalifikationer, en oprigtig passion for området, men det falder tilbage til det jeg ser, det jeg fornemmer både direkte og "i det skjulte".

Du skal sætte dig godt ind i virksomheden. Trække deres regnskabstal, såvel som historie og søge baggrundsinformation på ledelsen. Kan du lide det du ser? Er det en virksomhed du kan se dine drømme i? Har de pengene til projektet - ikke bare nu, men også om 2-3 år?

Så vil jeg få en anbefaling fra din "insider" i virksomheden. Også selvom han måske ikke længere er ønsket der.

Tag telefonen og ring til personen der ansætter. Lyt, lyt, lyt og lyt - og lyt lidt mere. Og fortæl derefter lidt om dig selv, sælg dig selv ind til at kigge forbi. Er kemien der ikke skal du ikke vælge til. Den dygtige leder vil gøre det samme.

Er der for langt mellem jeres forventinger til løn skal du også holde dig væk. Generelt må afstanden alle steder ikke være for lang. Det vil kun give problemer på sigt.

Held og lykke,

Kim (jeg driver i dag MailPlatform.dk og Loyalitet.com, der hjælper store retailere)

Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 1020
Fra  Payday A/S Skrevet kl. 01:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 2 ud af 2 (12 indlæg)