Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem vil skabe succes sammen med os?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Ishøj
Tilmeldt 24. Mar 12
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Vi driver et landsdækkende vagtselskab, hvor jeg står for stort set alt fra: vagtplanlægning, rapportering, kundekontakt, personalehåndtering o.s.v. Konen har bogføring delen.

Hvad søger jeg så herinde, er der nok nogen som spørg...! Tja noget nyt input, nye stier eller bare en bredere vej unden store sten, som kan stå i vejen for fremskridt og vækst og papa tid, som står med det store ur og siger...SKYND DIG NU..time is running out for today..!

Har forsøgt at prioriterer min arbejdstid, ved at tage en ting af gangen, det virker for den meste, men skaber ikke den nødvendige vækst og pauwau. Der er alt for mange administrative opgaver og det kræver meget tid, så tiden til salg og vækst drukner lidt her.

I mit hoved vælter der med nye ideer, tiltag, ændringer m.m. men igen så er papa tid en afgørende faktor for at jeg ikke når potentialet.

Har også forsøgt at skabe kontakt til noget salgsnetværk, men det meste koster penge og dem har vi ikke så meget af i firmaet, da opgaverne ikke er så omfattende og indtægt kontra overskud ikke altid harmonerer

Virksomheden beskæftiger sig primært med Svindbekæmpelse: Udgangskontrol, butiksdetektiv og Prøvekøb.

Men vi kan også leverer fastvagt, servicevagt, tilsyn og alarmkørsel.

De store kæder vi kører for bestiller udgangskontrol alt fra hvert kvartal til ½ årlig pr. butik og det er ikke den bedste guldgrube at rode rundt i. Eller jeg har nok ikke opnået potentialet i det endnu, da der ikke er timer nok i døgnet for mig.

Hvad vej skal man så gå nu ?

Skal jeg søge en partner som kan købe sig ind i firmaet og hjælper med at bygge det ?

Skal jeg søge freelance sælgere, som kan løfte kundestrømmen, uden at tømme pengekassen?

Skal jeg opgive og sælge til de store ?

Spørgsmålene er mange og frustrationerne ligeså....men jeg er en fighter og vil ikke give op !

Så hvad gør man i min situation ?

Hvem derude i det ganske danske land, kan række mig en hånd og skabe den succes der skal til ?

Jeg søger ikke smarte salgsfirmaer, som kræver pengesummer, der er ude for vores rækkevidde. Been there, got it, did´nt need it.

Søger sku nok en ildsjæl, der vil kæmpe ved vores side og skabe en af de mest succesfulde og seriøse vagtselskaber i Danmark...

Så står du derude og gerne vil give os det boost der skal skabe vores succes, så tøv ikke...udnyt dit potetiale og lad os sammen skabe en succesfuld vagtvirksomhed.

Vi sidder imens og venter på dit opkald, vi tager gerne en masse møder med potentielle emner og deler gerne firmaet med den/de rette personer.

Eller noget i den stil...tak fordi du valgte at læse det hele.

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 21:18

Hej Henrik

Har i været omkring noget Adwords bare for at prøve det?

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Ishøj
Tilmeldt 24. Mar 12
Skrevet kl. 21:25

SERPNAME:

Hej Henrik

Har i været omkring noget Adwords bare for at prøve det?

Ja har overvejet det, men spørgsmålet er om vi er klar til at vise siden?

Jeg er ikke sikker på den er klar og det koster også at få lavet de ting på siden vi gerne vil.

Men jo Google adwords er de helt sikkert en mulighed, men ikke før vi er helt klar.

MVH

Henrik

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. May 09
Indlæg ialt: 742
Fra  Bureau Kronberg Slagelse.News Skrevet kl. 15:45

Hej Henrik,

Jeg har selv haft et vagtselskab i Ishøj i tidernes morgen.

Du kan sagtens få en medarbejder til at lave vagtplanlægningen. Jeg kan ikke husken titlen, men vedkommende fik et mindre tillæg, og på den måde lå bolden lidt hos medarbejderne selv.

Du kan også sagtens få en ungarbejder efter skole/gymnasietid til at udføre visse rutinejobs som rapportering, som fx at sortere vagtrapporter og den slags.

Papa tid og iværksætteri er nok en dårlig kombination - især inden for den branche. Det er lidt som at puste og have med i munden. Jeg har stor respekt for det, men. Far-tid behøver heller ikke at være mange timer, men et eller andet som I gør sammen hver dag. Det behøver ikke at være i timer.

Jeg tror ikke, at du skal have en partner - en partner, der går ind i jeres virksomhed, med dig som vagtchef og konen som bogholder får ikke et ben til jorden. Der er stor sandsynlighed for uoverensstemmelse, partnerkontrakt eller ej.

Alternativt, hvis du vil have en partner, så søg blandt medarbejderne. Vedkommende bliver forfremmet til vagtmester, men lønforhøjelsen inddrages som indskudskapital, indtil den er betalt. Dog kan I lave en overskudsdeling fra dag et.

Vagtmesteren kan så lave vagtplanlægning og meget andet, mens du er ude og sælge.

Hilsen, Robert

Fra Ishøj
Tilmeldt 24. Mar 12
Skrevet kl. 18:19

Tak for svaret Roberto.

Har allerede en ansat som officielt skal være supervisor fra August af og det er meningen at hun skal have overblikket og vagtplanlægningen for alle vagter i folden.

Tror heller ikke en partner er løsningen, med mindre noget genialt dukker op....så må man jo kigge på det.

Min svagheder er nok salgs-arbejdet og her prøver jeg konstant at finde en løsning, som kan bruges og ikke koster alt for meget i begyndelsen. Vil selvfølgelig gerne give en god løn til sælgeren, men det kræver kapital og en godt overskud.

I øjeblikket har vi medarbejder visitkort, hvor alle medarbejdere, som gider, går rundt og deler dem ud i det område de bor i. De får så 12% af hver kunde, de finder, første faktura og det har da giver et par nye småkunder. Om det så er vejen frem, det må tiden jo så vise.

Jeg er nok bedst til at finde på og opfinde løsninger på de opgaver vi har, nye metoder at udfører ting på o.s.v

Salgsdelen er og bliver ikke min store styrke....så her kommer kandidaten jo ind i billedet.

Fra Ishøj
Tilmeldt 24. Mar 12
Skrevet kl. 18:23

Fik forresten en privat besked af en 14 årig ung mand, som mente han kunne hjælpe os i firmaet...Ham er jeg lidt spændt på at møde og hører hans visioner...

Man ved sku aldrig om drengen har geniale ideer....dem findes der jo også i vores verden.

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. May 09
Indlæg ialt: 742
Fra  Bureau Kronberg Slagelse.News Skrevet kl. 19:39

Hej Henrik,

14 år og visioner. Flot, men hvor er erfaringerne. Havde du det store overblik, da du var 14 - jeg havde i al fald ikke.

Men hvis det ikke koster dig noget, eller blot en smule, så ville jeg da også prøve lykken med en 14-årig til at få mit firma ud over rampen.

Hilsen, Robert

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:06

Havde du skrevet det her for 9 måneder siden var jeg helt klart på! Desværre, starter jeg uddannelse til september, så jeg ikke til megen hjælp, i ddet korte stykke tid øv :( Jeg håber i finder den rette :-) 

Fra Ishøj
Tilmeldt 24. Mar 12
Skrevet kl. 23:33

Robert Kronberg:

Hej Henrik,

14 år og visioner. Flot, men hvor er erfaringerne. Havde du det store overblik, da du var 14 - jeg havde i al fald ikke.

Men hvis det ikke koster dig noget, eller blot en smule, så ville jeg da også prøve lykken med en 14-årig til at få mit firma ud over rampen.

Hilsen, Robert

Tjooo, nu er det jo ikke sikkert jeg skal benytte mig af hans talenter...men man er vel altid nysgerrig efter ung viden....måske har han guldægget som vi står og mangler....eller ideer til at skaffe det.

Lærte engang at man aldrig skal undervurderer sine potentielle muligheder...

Fra Ishøj
Tilmeldt 24. Mar 12
Skrevet kl. 23:34

Aaah, vi har da et par måneder til at holde et lille kaffe møde...hvem ved om du ikke kan være en god hjælp alligevel...Vi forlanger jo ikke at folk skal være med 100% af tiden...men blot bruge den tid de har.

Ma92bj:

Havde du skrevet det her for 9 måneder siden var jeg helt klart på! Desværre, starter jeg uddannelse til september, så jeg ikke til megen hjælp, i ddet korte stykke tid øv :( Jeg håber i finder den rette :-) 

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)