Vi driver et landsdækkende vagtselskab, hvor jeg står for stort set alt fra: vagtplanlægning, rapportering, kundekontakt, personalehåndtering o.s.v. Konen har bogføring delen. Hvad søger jeg så herinde, er der nok nogen som spørg...! Tja noget nyt input, nye stier eller bare en bredere vej unden store sten, som kan stå i vejen for fremskridt og vækst og papa tid, som står med det store ur og siger...SKYND DIG NU..time is running out for today..! Har forsøgt at prioriterer min arbejdstid, ved at tage en ting af gangen, det virker for den meste, men skaber ikke den nødvendige vækst og pauwau. Der er alt for mange administrative opgaver og det kræver meget tid, så tiden til salg og vækst drukner lidt her. I mit hoved vælter der med nye ideer, tiltag, ændringer m.m. men igen så er papa tid en afgørende faktor for at jeg ikke når potentialet. Har også forsøgt at skabe kontakt til noget salgsnetværk, men det meste koster penge og dem har vi ikke så meget af i firmaet, da opgaverne ikke er så omfattende og indtægt kontra overskud ikke altid harmonerer Virksomheden beskæftiger sig primært med Svindbekæmpelse: Udgangskontrol, butiksdetektiv og Prøvekøb. Men vi kan også leverer fastvagt, servicevagt, tilsyn og alarmkørsel. De store kæder vi kører for bestiller udgangskontrol alt fra hvert kvartal til ½ årlig pr. butik og det er ikke den bedste guldgrube at rode rundt i. Eller jeg har nok ikke opnået potentialet i det endnu, da der ikke er timer nok i døgnet for mig. Hvad vej skal man så gå nu ? Skal jeg søge en partner som kan købe sig ind i firmaet og hjælper med at bygge det ? Skal jeg søge freelance sælgere, som kan løfte kundestrømmen, uden at tømme pengekassen? Skal jeg opgive og sælge til de store ? Spørgsmålene er mange og frustrationerne ligeså....men jeg er en fighter og vil ikke give op ! Så hvad gør man i min situation ? Hvem derude i det ganske danske land, kan række mig en hånd og skabe den succes der skal til ? Jeg søger ikke smarte salgsfirmaer, som kræver pengesummer, der er ude for vores rækkevidde. Been there, got it, did´nt need it. Søger sku nok en ildsjæl, der vil kæmpe ved vores side og skabe en af de mest succesfulde og seriøse vagtselskaber i Danmark... Så står du derude og gerne vil give os det boost der skal skabe vores succes, så tøv ikke...udnyt dit potetiale og lad os sammen skabe en succesfuld vagtvirksomhed. Vi sidder imens og venter på dit opkald, vi tager gerne en masse møder med potentielle emner og deler gerne firmaet med den/de rette personer. Eller noget i den stil...tak fordi du valgte at læse det hele. |
Hej Henrik
Har i været omkring noget Adwords bare for at prøve det?