Hey Aminos. Jeg er ny i salgs faget, og vil gerne være så god som mine evner nu kan række, plus lidt mere, så jeg ville høre jer om i kunne anbefale en god "grundbog", eller en bibel, altså hvor man får en solid viden indenfor salg og salgspsykologi. Jeg har selv lyttet til nogle af Jeffrey Gitomers lyd bøger, og de var rigtig fine, men føler ikke helt at de altid hænger sammen med den virkelige verden Har hørt at Rolf Høeghs (En sælgers bekendelser) og Frank Bettgers (En sælgers vej til succes) skulle være nogle gode grundbøger. Er den ene at foretrække frem for den anden? Jeg vil gerne være kørende sælger/account manager inden for håndværksbranchen, ved ikke om der er nogle bøger der er særligt fokuseret på det? Lyd bøger er også mere end velkomne, engelsk eller dansk er fint. Ser frem til jeres svar, på forhånd tak |
Jeg lytter til de mennesker der forstå bussiness her er nogle af dem:
Simon Sinek
Steve Jobs
Martin Thorborg
Toke Kruse
Hvis du skal ud og møde folk og snakke med dem ville jeg helt klart anbefale Simon Sinek og du kan starte med denne video, som jeg tror du vil elske(fordi jeg ser den et par gange om dagen):