Hej alle aminoer, Skulle der være en erfaren udvikler her inde som vil se mit projekt igennem og evt. prissætte projektet eller bedømme og komme med kritik, om hvorvidt det er muligt eller ej. Projektet er i stil med Linkedin 'Connect with Business' og ved godt der allerede er et hav af dem sikkert. Det er mere en videreudvikling og tilføjelser af nye funktioner der skulle gøre den mere unikt i forhold til konkurrenterne. Har et template jeg kan linke og se igennem - da det nok er bedre at se hele ideen igennem fremfor at beskrive med ord hvilke funktioner og tilføjelser der gør de speciel også danner det også et hurtigere overblik. Evt. søger jeg også en samarbejdspartner der måske kan hjælpe med at realisere projektet, og der er ikke snak om at skulle investere økonomisk i det eller noget. Foretrækker nok helst at snakke over MSN (ja er old-school) men det kan vi skrives videre om privat. Skulle der være en herinde der er interesseret så hit me up! :) |
Må jeg foreslå, at du laver en udførlig beskrivelse af dit projekt og slår det op i Amino freelancer.