Hej igen alle amino'er, først og fremmest vil jeg sige, at dette er en super god side, hvor man virkelig kan få nogle aftaler i hus hvis man er om sig! Siden jeg postede mit sidste indlæg her på siden, har jeg fået 5-7 tilbud, fra folk der ville have anmeldt ting osv. At nogle træk dem i land igen og andre ikke var så interessante for mig, er en anden side af sagen. -Jeg er i hvert fald bare glad for den ene, som vil sende noget makeup til min søster (som hun så skal fortælle sin mening om på min blog :D) og så den anden, som muligvis giver mig et tilbud senere SÅ FEDT! Dernæst vil jeg sige, at det meste info om min blog kan findes her: http://www.amino.dk/forums/t/166756.aspx (Desuden er tilbuddet stadigvæk gældende, hvis det lyster nogen) Og til slut, vil jeg komme til sagen... - Jeg har i et par uger overvejet, at få smækket nogle bannere op på min blog, af firmaer/webshops/andet, der så skulle betale et vidst beløb pr. md. for at have reklamerne der. -Hvad jeg vil spørge dig om er: Er det et marked, hvor jeg muligvis kan hente lidt på trods af mine kun 1000+ månedlige unikke besøg? Hvor meget ville du give, hvis du var interesseret for et banner på siden? Hvor anbefaler du at jeg placerer banneret? (Er du selv evt. interesseret så smid mig en pb.) -Tanken var, at jeg måske kunne bruge enten en række små bannere i toppen af bloggen (der hvor der nu er affiliate reklame for "makemedroid") og så tjene lidt på hver, et stort, til et større beløb eller et banner i højre spalte istedet? hvad anbefaler du? Håber på noget vejledning fra jer aminoer!! (På forhånd tak) -Simon Hansen |
Ændret titlen lidt, da den virkede misledende...