er i øjeblikket ved at flytte og leder efter egnede lokaler, som både kan anvendes til kontor og fremvisning/showroom af WP-automaten (så hvis I kender til egnede ledige lejemål, er i velkommen til at kontakte os, her i starten skal det dog ikke være for dyrt).
På Falkoner Alle (ved siden af Cybercom) havde AlfaView en butik. Den er nu lukket så det var måske et godt sted? Det ligger lige overfor Falkoner Centeret...
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
På min datters skole har den lokale smørrebrødsforretning opstillet en automat.. De kan købe juicebrikker, pølsehorn, smørrebrød, kyllingenuggets, skrællede gulerødder og den slags og den er et stort hit! De kommer hver morgen og fylder frisk mad i.. Det er vist et firma fra Vejle, tror jeg, som har automater på andre skoler/virksomheder også, men jeg kan ikke huske hvad de hedder.
Hej Niels, tak for dit gode råd. Vi har prøvet at køre forbi AlfaView på Frederiksberg, Amagerbrogade og den tæt ved søerne, for at se om der hænger sedler hvor udlejerens telefon nummer står, men det har der desværre ikke være. Er der nogen Amino''er der ved hvem udlejeren er.
Hej Jakodan, det ville være interessant at vide hvad firmaet fra Vejle hedder, det kunne være man skulle samarbejde med dem, da de har foden indenfor i forvejen. Så du må meget gerne skrive til os, hvis du erindrer navnet.
Hej Henrik, sjov link, automater hvor man kan trække paraply og toiletpapir.
Jeg tror nok, det er Kolding Smørrebrød (ligger i Blæsbjerggade 6000 Kolding) der fylder i automaten, men det er vist et firma fra Vejle der ejer automaten og så har forskellige virksomheder til at fylde op i de forskellige byer.. (Jeg er altså ikke helt sikker) Men hvis du ringer til kolding smørrebrød,(75521526 i følge krak) kan de vel fortælle, hvem der har automaterne. Automaten jeg tænker på står på Aalykkeskolen i Kolding.