Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Slikautomater, sodavandsautomater og....

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 01:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle,

Efter et besøg i en virksomhed hvor der stod en del forskellige automater hvor man kunne trække et eller andet kedeligt, kom jeg til at tænke lidt?

Hvad har I set i automater i virksomheder, på uddannelsesinstitutioner og hospitaler?

Jeg kan nævne: the, kaffe, sodavand og slik - Lige fra toppen af hovedet.

Jeg synes generelt det er lidt kedeligt. Hvad kunne I godt tænke jer en automat med?

Ville I gerne betale mere for at få kvalitetsvarer?

Kom gerne med forslag!

Tilmeldt 2. Dec 06
Indlæg ialt: 287
Skrevet kl. 04:26
Jeg synes personligt at WonderPizza''s automat er über cool...

Kunne jeg bestemt godt tænke mig at se i levende live ;-)

Ellers er jeg enig i at automaterne rundt omkring er det samme kedelige l*rt :-)

/Shock

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 07:11
Tror ikke ret mange vil betale mere for kvalitetsvarer. Automaterne er for folk som har travlt og lige hurtigt trænger til noget, og derfor er udvalget vel fint nok.

Hvad syntes du selv der mangler i automaterne da, har du evt. et forslag til nyt indhold - lad os høre :-)

// Jesper Skov

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 11:10
Jeg er enig med Shock, den ville jeg også meget gerne se :)
Tilmeldt 15. Nov 05
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 15:19
Ja, det ser rimelig smart ud med pizzamaskinen - Hvis det bare smager godt, så er det da smart!

Jeg har ikke lige nogle forslag, jeg kom bare til at tænke på at, det altid var det samme man ser i de maskiner.

Mon ikke man kunne finde på noget mere attraktivt?

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 16:05
Dato: 14-06-2007 11:10:07 Forfatter: Sune Christesen Jeg er enig med Shock, den ville jeg også meget gerne se :)

Vi må lave en amino udflugt, når den første maskine kommer op og køre i Danmark!

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 17:49

WTF? Man skal se meget før øjnene falder af (tror jeg det hedder)...

Selv om grundtanken i "Varm pizza af automat" konceptet da lyder smart, så er jeg skeptisk...
Nu er jeg ikke typen som har tre frysepizzaer liggende hjemme i fryseren, endsige nogensinde køber frysepizzaer - jeg synes de smager et sted mellem kedeligt og forfærdeligt. Samtidig så bor jeg i København... dvs at uanset hvor i byen jeg befinder mig så kan jeg gå ud på gaden, kigge til højre og venstre og se mindst et pizzaria hvor jeg kan få en varm nylavet pizza med total valgfrihed hvad angår fyld.

Omkring vendingautomater generelt: skidt med hvad der er i dem, du finder næppe noget nyt og uprøvet. Jeg undrer mig mere over, hvorfor det altid koster det samme eller er dyrere at købe noget i en automat, sammenlignet med en kiosk hvor der skal betales husleje, lys, vand, varme og løn til personale. Gør det dog billigere!
Alternativt skal du finde på en differentieringsstrategi. Jeg har ikke selv lige noget i tankerne, men noget som gør det til en sjovere eller bedre oplevelse at købe noget i automaten, frem for i kiosken...

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1187
Skrevet kl. 20:02
Fra København
Tilmeldt 1. Jun 07
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 20:15

Hej Nikolaj Astrup, jeg forstår godt din tankegang, de ting du nævner, er grunden til at vi selv gik ind i automatbranchen.

Vi er glade for al kritik vi får, selv negative, det er disse der gør at vi kan forbedrer vores produkt.

Vi er i øjeblikket igang med at forhandle med interesserede virksomheder, så pt. er det ikke muligt at se WP-automaten "live".

Derfor synes jeg at Brian''s forslag ikke er så dårlig alligevel, vi burde arrangere en Amino udflugt.

Vi har, siden vores tilmelding til Amino for 2 uger siden, fået konstruktivt kritik, som vi har været glade for, så som tak vil en invitation til Amino-brugerne for at testsmage slet ikke være så galt.

Vi er i øjeblikket ved at flytte og leder efter egnede lokaler, som både kan anvendes til kontor og fremvisning/showroom af WP-automaten (så hvis I kender til egnede ledige lejemål, er i velkommen til at kontakte os, her i starten skal det dog ikke være for dyrt).

Jeg vende tilbage med detaljer vedr. "udflugten", når vi har fundet et egnet lejemål.

Jeg forstår godt din skeptik, Nicolai Lønne, i starten var vi selv også mindst lige så skeptisk. Vi har været i restaurionsbranchen i 8 år, herunder selvstændig med bl.a. pizzaria, så vi havde hver i sær vores egen mening om en "pizza-automat". Vores skeptik blev gjort til skamme, da vi smagte på pizzaerne.

(Efterfølgende er, med lidt flovhed, ren propaganda... )

Pizzaerne fra WP-automaten var mindst ligeså sprøde og varme som fra en pizzaria, stol på os vi ejer en pizzaria på Nørreport station. Pizzaerne var endda bedre end de dem man får udbragt, da udbringningspizzaerne under transporten, mister deres sprødhed og bliver fugtige, lune og bløde (indrøm det, i har fået udbragt sådan en pizza før).

For at sikre at pizzaerne bliver produceret i henhold til vores kvalitetskritiriu, har Vi god kontakt til vores leverandør. Vi har været i Italien regekmæssigt for at kontrollere produktionen. Vi forventer at lave kontrolbesøg regelmæssigt, for at sikre at det altid er kvalitetsråvarer, der bliver anvendt.

Læg desuden venligst mærke til, at det ikke er supermarked pizzaer, der er tale om, men pizzaer der specielt bliver produceret til WP-automaten.

Inden i WP-automaten bliver den bagt færdig i en speciel ovn, IKKE mikroovn.
(Propaganda slut...)

Tilbage til Nikolajs indlæg. Jeg tror på at der vil være et marked for automater med kvalitetsvarer, man kunne forestille sig salgsautomat med frugt, eller lignende, i folkeskolerne.

Men som de andre har skrevet, er det normalt folk der har travlt, der køber fra salgsautomaterne. De er nok mere fokuseret på en hurtig snack, end om det er kvalitetsvarer.

Det betyder dog ikke, at dette ikke kunne ændre sig, folk er jo ved at blive meget bevidste om hvad de putter i munden. (reklame) det er vi jo glade for, da vi ser vores produkt til at høre under kvalitetsvarerne. (reklame slut)

Nå, det blev lidt længere end jeg havde regnet med. (og anvendt lidt for mange smileys)

Held og lykke med din ide.

Vedr. "udflugten" vender jeg tilbage med flere detaljer, forhåbentlig indenfor en måned.

Med venlig hilsen

WonderPizza DK

Tilmeldt 15. Nov 05
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 23:51
Hej alle,

Jeg skal lige slå fast, at jeg ikke overvejer at gå ind i automat-branchen:-)

Jeg kom bare til at tænke lidt over det - Jeg synes altid man ser det samme.

Jeg ved at der findes nogle kaffefirmaer, som sælger/udlejer automater med kvalitets kaffe.

Men pizza automaten er lidt det jeg eftersøgte. Jeg synes det er super fedt når noget traditionelt bliver revolutioneret en smule. Se blandt andet denne tråd jeg startede: http://www.amino.dk/view.asp?topicID=16725 

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)