Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webhoteller med Webshop, CMS, CRM osv.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Tune
Tilmeldt 27. Oct 06
Indlæg ialt: 93
Skrevet kl. 23:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle sammen!

http://megahost.dk kan I bestille webhoteller som indeholder WebShops (OSCommerce f. eks), CMS systemerne (bl.a. Joomla), CRM system (SugarCRM) og mangle flere. Alle programmer kan installeres med et par klik.. Priserne starter allerede fra 25 kr pr månad.

Desuden tilbuder vi Dedikerede servere, Virtuale servere, TeamSpeak servere og Co-location af servere.

Dedikerde server og Co-location er to helt nye produkter og vi har dem ikke på vores hjemeside, men I kan kontakte os enten via Amino eller via Megahost.dk. Priserne for leje af dedikerede servere er fra 99,00 kr. + trafik og oprettelse.

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 09:51
øhh.. priserne starter da fra 5 kroner ?...  i hvert fald jeres billigste webhotel koster 5 kroner i måneden... Et tilbud jeg måske gerne vil benytte mig af snart, hvis de forskellige CMS systemer er tilknyttet ?...

Men der står ikke nogle steder, om det er muligt at have to domæner eller flere på jeres webhoteller... går derfra udfra, at det ikke er muligt ?

Mvh Brian Brandt

Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 935
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 10:27
Jeg ved du kan have flere domæner og databaser her http://www.unoeuro.com/
(på samme webhotel vel og mærket)

Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.

www.hadstencomputer.dk

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 10:53
Nu var det så hans webhotel løsninger jeg spurgte til, og ikke hvad andre kan gøre... selvom det ser ud som om, at oneeuro kan have flere domæner, så ser det ikke ud til, at der ligger cms i deres backend... Kender andre webhotel udbydere der kan gøre det samme, men dette var lige billigere, så blev da lidt interesseret... og hvor ligger jeres server ?
Fra Tune
Tilmeldt 27. Oct 06
Skrevet kl. 11:28
Hej Brian!

Tak for dit indlæg :-)

Pris for en billigste webhotel med alle opensource programmer med bl.a. Joomla, OSCommerce osv. begynder med 25 kr. pr mdr.

Disse programmer er som sådan en ad-on til vores webhoteller som kan købes fra 5 kr. pr. mdr.

Angående hvor flere domæner på et webhotel har vi ingen nogen begrænsning. sålænge du ikke overstiger trafikforbrug eller plads, og vi skal ikke står for administration af DNS for dine domæner. Hvis du beslutter at vi skal administrere DNS på flere af dine domæner, så vi vil tage et opsætningsgebyr pr domæne (69 kr.), ellers er det gratis hvis du skal have kun en domæne pr webhotel.

Jeg håber det her har kastet lidt lys på vores tilbud :-)

MVH

Srdjan

Fra Tune
Tilmeldt 27. Oct 06
Skrevet kl. 11:30
Vores servere ligger i Glostrup.

Hilsen Srdjan

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 11:35
okay.. så det er tilkøb til webhotellet... hm... så er det desværre ikke så attraktivt længere... troede pakken var inkluderet....

men alligevel måske lidt... dvs. de 69 kroner er for at i opretter domænet og redirecter til det første domæne/webhotel jeg købte ?

Fra Tune
Tilmeldt 27. Oct 06
Skrevet kl. 11:37
Jeps
Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 935
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 14:25
Brian, mener du host som fx : http://www.i123.dk/ som lægger joomla ind på samme tid ? Selve Joomla har jo sin egen backend....

Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.

www.hadstencomputer.dk

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 16:19
Det jeg mener er, at mange webhotel udbydere har en "backend", (ligesom cpanel), hvor du med et par enkelte klik kan installere cms systemer som joomla.. blogs, webshops og andre ting, som ofte tager lang tid selv at sætte op, med mindre man har prøvet det mange gange før...

Jeg bruger en webhotel udbyder der har det, men det kunne måske findes billigere, da de har en masse ekstra plads, jeg i realiteten ikke har brug for..

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)