Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gitte Møller - Danishseo.com

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Aabenraa
Tilmeldt 18. Jan 11
Indlæg ialt: 501
Fra  DC-Invest Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Som de fleste nok allerede ved her inde, så er nedenstående mail blevet temmelig kendt over de sidste par måneder:

Hej.

Mit navn er Gitte Møller og jeg vil med glæde fortælle dig
hvordan xxxxxxx kan rangere endnu højere i Google.

Jeg er ekspert inden for søgemaskineoptimering og arbejder på Danish SEO.
I forbindelse med research for en af mine kollegaer fandt jeg
din e-mail-adresse og besluttede mig for at kontakte dig med det samme.

Hvis du er interesseret vil jeg med glæde sende dig yderligere information
samt alle de nødvendige oplysninger, der skal bruges for at forbedre din rangering online.

Mange venlige hilsner fra

Gitte
DanishSEO.com Men det jeg er lidt nysgerrig om er hvor mange der stadig får denne mail. Jeg startede med at få nogle stykker tilbage i april og så en enkelt i maj måned.
Og så hørte jeg ikke rigtig fra hende i et stykke tid, og tænkte det nok var forbi. Men nu dukkede der endnu en op i mail boksen her til morgen. Er jeg den eneste der stadig får dem? Og er der nogen som har en ide om hvad formålet er med disse mails?? For nu har de kørt temmelig længe og jeg er da oppe på en del til samme email.  
Fra Næstved
Tilmeldt 24. Jun 09
Indlæg ialt: 345
Fra  YAH.DK Skrevet kl. 12:11

Hej Danny,

Jeg får dem også stadig, men nu er de primært på engelsk og tysk.

Jeg skrev for sjovt til hende tilbage i april måned og fik for ca. 1 uge siden et svar på den mail.

Hun vil gerne have at jeg skulle lave back-links til hende og en specifik underside til en af hendes sider, hvorimod hun så ville tilbyde back-links på en af hendes ligegyldige sider.

Er der nogen der fik anmeldt hende for SPAM?

Med venlig hilsen

Michael

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:22
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

denne her tråd svare meget godt på dit spørgsmål http://www.amino.dk/forums/t/160078.aspx?PageIndex=4#1082024

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 12:24

Nogle der kender en såkaldt "Sabine Kellerer" fra "DeutschSEO"? Fik den her mail, men kom vidst til at skræmme hende væk... Ellers forstår hun bare ikke engelsk, gad simpelthen ikke skrive på tysk, når jeg driver en dansk blog, giver jo ingen mening overhovedet??

Men dette var mailen jeg fik fra hende:

Hallo,

Mein Name ist Sabine Kellerer und ich bin der Webmaster von Deutsch SEO.

Nebenbei arbeite ich auch für meine anderen Projekt-Webseiten und dadurch
stieß ich auf simon-hansen.blogspot.com und ich schätze wirklich das gute Design und die Informationen.

Ich habe Seiten von sehr guter Qualität, von wo aus Sie verlinkt würden.
Wie Sie vielleicht wissen, Links von guter Qualität könnenauf jeden Fall
helfen beim Page Rank, Verkehr und bei höherer Platzierung in den wichtigsten
Suchmaschinen wie Google, Yahoo und Bing.

Sollten Sie Interesse an weiteren Details haben, dann melden Sie sich bitte zurück bei mir
und ich werde Ihnen den perfekte Vorschlag für Ihre Website machen, der bei der Verbesserung
Ihrer Website in allen Aspektenhilft.

Hoffebaldvon Ihnen zu hören und einen schönen Tag wünsche ich Ihnen

Mit freundlichen Grüßen,

Sabine Kellerer
Deutschseo.com

-Mvh. Simon Hansen - http://simon-hansen.blogspot.dk/ (Jeg søger sponsorere/webshops at anmelde på min blog, samt samarbejdspartnere, hvis nogle skulle være interesserede i en eller anden form for samarbejde, så kan jeg kontaktes pr. mail: simon-blog@hotmail.dk)

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Fra Aabenraa
Tilmeldt 18. Jan 11
Fra  DC-Invest Skrevet kl. 12:42

Hej Michael,

Jeg har dog aldrig fået dem på engelsk eller tysk endnu. Kun på dansk.

Jeg synes at det er lidt en spøjs spam mail, da den er perfekt skrevet (henviser til de normale google oversættelses mail), og deres hjemmeside er også godt lavet, i forhold til at det hele lugter lang væk at spam.

Og mere underligt er da at hun faktisk skriver tilbage til dig, også selvom der er gået over 2 måneder. Synes virkelig at der er ved at blive en lidt for stor gåde..

Mvh.
Danny 

Fra Aabenraa
Tilmeldt 18. Jan 11
Fra  DC-Invest Skrevet kl. 12:48

Mikael christiansen:

denne her tråd svare meget godt på dit spørgsmål http://www.amino.dk/forums/t/160078.aspx?PageIndex=4#1082024

Hej Mikael,

Ja jeg kan se at den er blevet gået igennem godt og grundig. Og rigtig fed svar online marketing kommer med :)
Men på trods af at de er blevet indgivet flere gange til spamklage.dk flere gange, så pup'er de jo stadig op. 

Tilmeldt 18. Mar 10
Indlæg ialt: 455
Fra  Cicoor Host & Saas ApS Skrevet kl. 12:49

Jeg får løbende mails fra dem. Dog ikke bare om SEO men også oversættelse, web design, opsætning af online shop mv.

Fra Roskilde
Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 514
Fra  Lytter.dk Skrevet kl. 12:51

Jeg har også modtaget den, men ignorerer altid den slags emails. Det er tydeligt at det blot er spam, og hvis det endelig var en seriøs virksomhed, kan den form for reklame kun ses ned på. 

Stifter af musikbloggen Lytter.dk og bureauet Copenhagen Publicity.

Fra Aabenraa
Tilmeldt 18. Jan 11
Fra  DC-Invest Skrevet kl. 12:59

Simon Hansen:

Nogle der kender en såkaldt "Sabine Kellerer" fra "DeutschSEO"? Fik den her mail, men kom vidst til at skræmme hende væk... Ellers forstår hun bare ikke engelsk, gad simpelthen ikke skrive på tysk, når jeg driver en dansk blog, giver jo ingen mening overhovedet??

Men dette var mailen jeg fik fra hende:

Hallo,

Mein Name ist Sabine Kellerer und ich bin der Webmaster von Deutsch SEO.

Nebenbei arbeite ich auch für meine anderen Projekt-Webseiten und dadurch
stieß ich auf simon-hansen.blogspot.com und ich schätze wirklich das gute Design und die Informationen.

Ich habe Seiten von sehr guter Qualität, von wo aus Sie verlinkt würden.
Wie Sie vielleicht wissen, Links von guter Qualität könnenauf jeden Fall
helfen beim Page Rank, Verkehr und bei höherer Platzierung in den wichtigsten
Suchmaschinen wie Google, Yahoo und Bing.

Sollten Sie Interesse an weiteren Details haben, dann melden Sie sich bitte zurück bei mir
und ich werde Ihnen den perfekte Vorschlag für Ihre Website machen, der bei der Verbesserung
Ihrer Website in allen Aspektenhilft.

Hoffebaldvon Ihnen zu hören und einen schönen Tag wünsche ich Ihnen

Mit freundlichen Grüßen,

Sabine Kellerer
Deutschseo.com

-Mvh. Simon Hansen - http://simon-hansen.blogspot.dk/ (Jeg søger sponsorere/webshops at anmelde på min blog, samt samarbejdspartnere, hvis nogle skulle være interesserede i en eller anden form for samarbejde, så kan jeg kontaktes pr. mail: simon-blog@hotmail.dk)

Det ser der ud til at de har skiftet Gitte Møller ud med Sabine Kellerer.
For ved at der er andre som har fået mails fra Gitte Mølle på tysk og engelsk.

Er der andre som har fået af andre end Gitte Møller??? 

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2317
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 23:51

nu ser brevet sådan ud

Kære webmaster.

Som side-operatør for danishseo.com vil jeg gerne inviterer dig til at udveksle links med os.
I hele denne uge vil vi gennemføre en unik link-udveksling som vil fokusere på reelle links med reel trafik fra reelle sider med reelt indhold!

Hvorfor udveksle links med os?

A. Det er fuldstændigt gratis.
B. Vi har en ekstremt høj Alexa trafik-rangering sammenlignet med andre online SEO-hjemmesider.
C. Vi ligger i top på Google inden for forskellige emner.
D. Vi er rige på indhold og stolte af det!

Jeg vil også gerne holde denne link-udveksling så relevant som muligt for din(e) side(r),
og det er derfor jeg tilbyder en bred vifte af undersider som du kan linke til. Og husk:
sider der sender gode og relaterede links vil modtage den samme behandling med hensyn til kvalitet og relevans.

Giv mig venligst besked om hvilken type link-udveksling, der passer til discoworld.dk. Jeg kan tilbyde dig:

Trevejs/Indirekte udvekslinger
Links fra relaterede sider inden for indhold
Høj PR og/eller indholds-backlinks
Andre forslag du måtte have...

Det hele afhænger af hvad du har at tilbyde. Vi lover en gratis, fair og ærlig udveksling med hver eneste af vores deltagere.

Mette Jensen - danishseo.com

Watches inspired by fighter jets

Aviator Watches - Pilot Watches - Blue Angels Watch

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)