Som de fleste nok allerede ved her inde, så er nedenstående mail blevet temmelig kendt over de sidste par måneder: Hej.Mit navn er Gitte Møller og jeg vil med glæde fortælle dig hvordan xxxxxxx kan rangere endnu højere i Google. Jeg er ekspert inden for søgemaskineoptimering og arbejder på Danish SEO. I forbindelse med research for en af mine kollegaer fandt jeg din e-mail-adresse og besluttede mig for at kontakte dig med det samme. Hvis du er interesseret vil jeg med glæde sende dig yderligere information samt alle de nødvendige oplysninger, der skal bruges for at forbedre din rangering online. Mange venlige hilsner fra Gitte DanishSEO.com Men det jeg er lidt nysgerrig om er hvor mange der stadig får denne mail. Jeg startede med at få nogle stykker tilbage i april og så en enkelt i maj måned. Og så hørte jeg ikke rigtig fra hende i et stykke tid, og tænkte det nok var forbi. Men nu dukkede der endnu en op i mail boksen her til morgen. Er jeg den eneste der stadig får dem? Og er der nogen som har en ide om hvad formålet er med disse mails?? For nu har de kørt temmelig længe og jeg er da oppe på en del til samme email. |
Hej Danny,
Jeg får dem også stadig, men nu er de primært på engelsk og tysk.
Jeg skrev for sjovt til hende tilbage i april måned og fik for ca. 1 uge siden et svar på den mail.
Hun vil gerne have at jeg skulle lave back-links til hende og en specifik underside til en af hendes sider, hvorimod hun så ville tilbyde back-links på en af hendes ligegyldige sider.
Er der nogen der fik anmeldt hende for SPAM?
Med venlig hilsen
Michael