Hej allesammen, Vi er to iværksættere som har været på messe i USA, hvor vi har præsenteret vores software til en nichebranche. Det er lykkedes os at få en del potentielle kunder med hjem og de fleste ønsker at deltage i vores webinar, som vi er igang med at forberede. I denne videokonference vil vi gennemgå vores software og guide deltagerne igennem alle de smarte features, som forhåbentligt ender ud med flere salg. Da vi ikke har så megen erfaring med videokonferencer og ikke ønsker at købe et webinar-software som vi ikke kender, vi jeres hjælp være til stor nytte. Hvad skal vi gøre? : 1) Leje et stort og professionelt lokale med alt tilbehør inkluderet (typisk et kontorhotel eller lign.) 2) Købe et software - i givet fald hvilket? 3) Online programmer - hvad er bedst? På forhånd tak for hjælpen! Med venlig hilsen Niels Bidstrup Vinterservice Danmark www.vinterservice.com |
hey Niels og co.
Jeg sidder pt. i min praktik i USA og er begyndt at arbejde en del med webinars pga. de enorme afstande.
I har sikkert fundet en loesning paa jeres problem, og jeg vil rigtig gerne hoere, hvad I kom frem til.
Vi startede ud med at bruge gotomeeting.com, hvilket fungerede rigtig godt, da vi kun havde nogle faa seere, men nu er vi gaaet full scale, og vi synes gotowebinar er ret dyrt og ikke helt fantastisk.
I stedet er vi gaaet over til Spreecast.com, som jeg maa sige er VILDT FEDT!! Gad godt have aktier i det firma, for deres loesning er for vild til webinars!
Har overvejet lidt at tjekket Youtube/googles hangout loesning ud, men det virker bare til at vaere noget andet end vi har brug for.
Lad mig hoere, hvad du finder ud af og hvad du evt. synes om spreecast. Vi kan jo evt. lave en session, hvis du er interesseret i at proeve det.
Zyberchief