Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

prisregulering af serviceaftale

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Jun 12
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 15:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ved at lave en serviceaftale, og har fået fat i en gammel aftale fra en af kunderne som jeg kigger lidt på

Der står at Serviceaftalen pristalreguleres efter danmarks statestiks byggeomkostningsindeks for "boligbyggeri-VVS arbejder" Basisindex = 132,0 pr. 15. August 2010

Findes der ikke andre måde at regulere sådan en serviceaftale på, måske noget der er nemmere at finde ud af, eller nemmere at forstå for kunden?

Serviceaftalen fornys automatisk, hvis kunden ikke opsiger denne senest 3 mdr. før udløb, så det er vigtigt at den også bliver reguleret automatisk

Hvad er normalen mht. betaling for sådanne serviceaftaler, jeg tænker på md. fakturer, kvartalsvis fakturaer eller andet?

Venlig hilsen

Abekatten

Tilmeldt 25. Jun 12
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 21:49

Er der ingen der har nogle input?

Fra Helsingør
Tilmeldt 27. Jun 11
Indlæg ialt: 277
Fra  Gurrelund Skrevet kl. 15:47

Jo det er måske nemmere at regulere efter nettoprisindekset fra Danmarks statistik. Vi har aftaler som faktureres kvartalsvis forud, men der er ingen norm for det. Så du kan selv beslutte om det er måned, kvartal eller år, det afhænger jo også af beløbets størrelse. Det er muligt der er en branche norm. Men hvad vil du helst selv ? Beslut det og så foreslå det til kunden og se hvad du kan forhandle dig frem til.  

held og lykke

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)