Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nofollow på affilliate links ?

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2317
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 16:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

En god ting for din egen side er at have 'nofollow' på til din henvisningsside, på den måde får de ikke linkværdi og du kan positionere dig bedre i google ved organisk søgning i forhold til at skærpe hans positioner og sætte dig selv under.

Om du har 'nofollow' på eller ej giver stadig linkjuice ud af din side. 

Men det er en god ide at have nofollow på ens affiliate side, du vil få bedre positioner er min erfaring!

Watches inspired by fighter jets

Aviator Watches - Pilot Watches - Blue Angels Watch

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:52

Fitness Udstyr:

Måske misforstår jeg hvad du skriver, men hvad er idéen bag nofollow hvis der stadig flyder linkjuice ud gennem nofollow-links? Nofollow er netop indført for at afholde linkjuice/"page rank stemmer" fra at flyde fra din side til den specifikke side, du linker til.

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 17:02

Bjarke Klüwer:

Fitness Udstyr:

Måske misforstår jeg hvad du skriver, men hvad er idéen bag nofollow hvis der stadig flyder linkjuice ud gennem nofollow-links? Nofollow er netop indført for at afholde linkjuice/"page rank stemmer" fra at flyde fra din side til den specifikke side, du linker til.

Et nofollowlink afgiver præcis lige så meget linkjuice som et dofollow, men modtageren af linket får ikke værdi af det.

Så nofollow er ikke opfundet for at det ikke skal strømme linkjuice FRA din side, men for at modtageren ikke har nogen gavn. Så det er helt korrekt det der bliver skrevet om den del.

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 17:02

Bjarke Klüwer:

Fitness Udstyr:

desværre er det sådan selvom det er irriterende, det har været oppe og vende et par gange - men den er god nok desværre - du kan evt. finde algoritmen for linkjuice og der kan man se hvordan den beregnes.

Linkjuice flyder fra din side ud i ingenting med 'nofollow' desværre, men det gode er at din affiliate partner ikke får den :) 

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 17:05

fik sat de fem stjerner forkert, de var nu kun til thomas :) 

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:10

Thomas Frost:

Et nofollowlink afgiver præcis lige så meget linkjuice som et dofollow, men modtageren af linket får ikke værdi af det.

Fitness Udstyr:

deværre er det sådan selvom det er irriterende, det har været oppe og vende et par gange - men den er god nok desværre - du kan evt. finde algoritmen for linkjuice og der kan man se hvordan den beregnes.

Linkjuice flyder fra din side ud i ingenting med 'nofollow' desværre, men det gode er at din affiliate partner ikke får den :)

Det var mig der misforstod Fitness Udstyrs indlæg. Vi er enige. Tak for uddybningen.

Fra Københavnsområdet
Tilmeldt 16. Mar 11
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 23:48

SERPNAME:
Aligevel har jeg ligget nummer 1 på mange søgeord for samme website med semi stor konkurrence(selv med dofollow), men jeg anbefaler aligevel ikke at man bruger dofollow på affiliate links.

Med mindre du decideret sælger links med linkværdi, hvorfor så ikke bruge "nofollow" på affiliate-links? - det giver ingen mening.

At man slipper af sted med noget ift. Google i dag, betyder ikke at man også slipper af sted med det i morgen - og hvorfor i det hele taget løbe ricisi, hvor udbyttet er så forsvindende lille?

Jeg er enig i din anbefaling, om brugen af "nofollow" på betalte links.

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)