Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Reklameplads på min hjemmeside

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Holstebro
Tilmeldt 23. May 10
Indlæg ialt: 249
Fra  Gamer mule Skrevet kl. 14:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer

Jeg har tidligere tilbudt reklameplads på min hjemmeside og grundet manglende statistikker var der mange som gik glip af hvad der viste sig at være et ekstremt billigt tilbud.

Nu er jeg tilbage igen med de statistikker, som i gjorde udtryk for i godt kunne tænke jer før i ville indgå en aftale.

Jeg vil gerne starte ud med at vise tallene på mine besøgende. Derefter vil jeg gerne give en gennemgang af de priser der er på pladserne.

Der er i forbindelse med det store fremskridt på hjemmesiden, gjort klar til et nyt design på hjemmesiden Lolcounter.com, og i den forbindelse vil jeg gerne tilbyde reklamepladser, som kommer på i forbindelse med implementering af det nye design.

Nyt design kan ses her. - http://images.designcrowd.com/designs/55483_854503_46598_image.jpg

Statistikker:

Billedet nedenfor viser alle de tal som i ønskede sidst. Kurven viser stigningen i besøgende fra uge til uge siden launch af lolcounter.com. I vil også kunne se statistikkerne for de sidste 30 dage, som prisen er sat op mod.

Da der har været så markant store stigninger ønsker jeg ikke at lave aftaler mere end 3 måneder frem, skulle i ønsker en længerevarende aftale vil prisen være anderledes.

Priser og pladser:
Alle priser er sat op mod de seneste 30 dages statistikker så alle stigninger af besøgende vil ikke påvirke aftaler på mere end 30 dage. Dette vil betyde at hvis der tegnes en 3 måneders aftale vil prisen på 3. måned være samme pris, ligegyldigt om der er 3 mil. sidevisninger eller 6 mil.

125x125 – Der er 6 plader af 125x125px som anbringes over scrollbaren.
2.000kr pr. måned - Under 1kr CPM(Per tusind visninger).

728x90 – Der er 3 pladser af 728x90px, hvoraf 1 anbringes over scrollbaren og to placeres under to meget aktive fokusområder.
Over scrollbaren – 3.000kr. pr. måned – Under 1,5kr. CPM
Fokusområder – 4.000kr. pr. måned - Under 2kr. CPM

Fuldside baggrundsbanner. – Baggrunden som kan ses på designet vil blive lavet om til et kæmpe banner som linker ind til din hjemmeside.
10.000kr. pr. måned. - Under 5 kr. CPM

Da der har været så markant store stigninger ønsker jeg ikke at lave aftaler mere end 3 måneder frem, skulle i ønsker en længerevarende aftale vil prisen være anderledes.

Send mig endelig en privat besked hvis i har interesse. Spørgsmål holder vi foreløbig til dette indlæg.

Jeg har intet at skjule så skulle i eventuelt ønske andre statistikker siger i endelig bare til.

Fra Holstebro
Tilmeldt 23. May 10
Indlæg ialt: 249
Fra  Gamer mule Skrevet kl. 08:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Yderligere kan jeg nævne at hjemmesiden dagligt ligger stabilt på over 100.000 sidevisninger. Så priserne er i realiteten lavere per sidevisning allerede nu.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)