Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du behov for engelske artikler?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1558
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 02:16
Hvor mange stjerner giver du? :

kmalco:
NCR

National Capital Region

kmalco:
Byen er too crowded and to polluted for me

Det er her det sker :)

Tilmeldt 28. Jan 10
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 13:43

Peter Skouhus:

kmalco:
NCR

National Capital Region

Jamen så fik jeg udstillet min uvidenhed. Vidste ikke at NCR var en forkortelse for det.

Jeg smider dig en pm et par dage inden jeg rammer øriget igen.

Og til alle andre:

Der er plads til flere i bussen, så har du brug for engelske artikler så tøv ikke med at tage kontakt til mig.

Med venlig hilsen og god weekend

Lars

Tilmeldt 28. Jan 10
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 21:17

Så er mit introduktionstilbud ved at nå til vejs ende i denne omgang. For de hurtige kører tilbuddet stadig indtil midnat.

Har det så været pengene værd at oprette en PLUS-Profil for at få lov til at smide et tilbud ind på Amino? Jeg læste en tråd for et par dage siden om det havde nogen værdi at oprette sig som PLUS-Profil.

Jeg kan kun tale på egne veje, og jeg har ikke tjent en rød reje på mit tilbud. Faktisk har jeg sat lidt til på hver eneste artikel jeg har sendt afsted, da jeg primært smed tilbuddet på Amino for at få nogle gode referencer. 

På trods af ovennævnte er min konklusion om PLUS-Profil har haft værdi for mig et rungende ”JA FOR F.....”!!

Jeg har fået kontakt til kunder, som jeg ellers ikke ville have fanget. Vel at mærke kunder som giver udtryk for, at de gerne vil have flere artikler fremadrettet. En har bestilt artikler løbende resten af året, mens en anden er klar til at få leveret 200-250 artikler hver måned.

Ydermere blev jeg tidligere på ugen kontaktet af en, som ikke havde læst mit tilbud på Amino, men han var blevet anbefalet min service af en Amino-mand som havde købt 10 artikler. Så bare det at få 1-2-3 nye kunder kan sprede ringe i vandet og udvikle sig til noget meget større.

Samtidig har jeg som nybegyndende i værksætter, alene med mit tilbud, udvidet mit netværk betragteligt. Værdien af dette er ikke sådan at måle, men for mig har det uvurderlig betydning at jeg kan hente hjælp, råd og vejledning fra garvede og erfarne iværksættere (Dette behøver man dog ikke være PLUS-Kunde for at opnå).

Alt i alt har det for mig været fantastiske 99 kroner eller hvor meget det nu kostede at oprette sig, og det på trods af, at jeg har tabt penge på at køre mit tilbud.

Nu har jeg vist reklameret nok for PLUS! Findes der affiliate-aftaler? J

Selv om mit tilbud slutter i aften, betyder det ikke at butikken lukker og slukker. Mig og mit team fortsætter selvfølgelig med at tilbyde artikler i god kvalitet, dog til en lidt anden pris.

Prisen for en unik engelsk artikel på 500 ord kommer til at ligge på 30-35 dkr., så hiv fat i mig hvis du har behov for engelske artikler, så ser vi om ikke vi kan skrue et fint individuelt tilbud sammen til dig.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15088
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 05:24

Jeg savner svar på mine mails... Gider du ik at kontakte mig ASAP!

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)