Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ide til at bygge det op

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Allerød
Tilmeldt 27. Dec 11
Indlæg ialt: 797
Fra  Ordklar.dk Skrevet kl. 02:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa det er sådan at jeg sidde og arbejder på en hjemmeside altså jeg har fået lidt feedback her men det er sådan at jeg sidder og tænker på når man opret en bruger så bliver der sendt en email som bliver updater til en rank og der efter eller i email få man af vide man kan købe sig til en profil som koster 50 kr for 1 år og 2 år 80 kr eller ligne i den still hvordan gøre jeg sådan at de betaler til mig via netbanken?

eller har du nogle ide til hvordan jeg skla bygge det op på ellers er du velkommen til at spørger mig hvis det er ?

Fra Odder
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 214
Fra  RØDT ApS Skrevet kl. 20:45

Jeg er ikke sikker på hvad du mener - og hvad du spørger til?

Netbank ville jeg nok ikke vælge som førsteprioriteret betalingsmulighed. Dankort, SMS m.v. ville klar være at foretrække istedet. Gerne på en pæn professionel webside, som der linkes til via mailen.

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 21:02

Hvad er det for en hjemmeside? de færreste vil nok betale for at blive medlem på en side, der omhandler gumisko..

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Fra Allerød
Tilmeldt 27. Dec 11
Indlæg ialt: 797
Fra  Ordklar.dk Skrevet kl. 21:11

Det omkring at frem vise sig som dj altså jeg har google andre på andre sider hvor de skal have 200 til 600 om år/et for bare have en bruger..

jeg vil dog der i mode gøre det til en lang low pris som kunne være 25 kr for 1 mrd og 6 mrd 35 kr og 1 år 60 kr osv.. :) 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 09:19

jeg ville lave det gratis at oprette sig , men lave tilføjelse ting der kunne koste lidt når meget aktive forum kan man sætte priser op ad for så er forummet kendt selv 25 kroner er meget når forummet slet ikke er kendt for mange mennesker , jeg synes i hvert fald mange kroner for 25 kroner der og der bliver mange kroner

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)