Hej er der nogen der ved hvor man køber emner med nyoprettede/nyopstartet virksomheder, fx 1 til 6mdr gamle, og hvad koster de ca, har hørt priser som fx 5kr pr cvr.. |
Kan kun anbefale ham. Gode priser og god service.
Kan kun anbefale ham. Gode priser og god service. |
![]() |
www.Billigtryksag.dk tilbyder disse servicer gratis - ved køb af produkter/ydelser hos enten Kommunikationsbureauet M4M eller www.Billigtryksag.dk Med venlig hilsen Mikkel K. |
Hos MarketIT kan vi også hjælpe dig med database udtræk. Vi har dog ikke liste priser på produktet, da vi normalt anvender det til direct mail kampagner. Hvis du er interesseret så send mig en mail, så finder vi en Amino pris til dig. |
Kære Lunic Jeg ved at NN markedsdata ivrigt prøver at sælge deres løsninger lige pt ved at tilbyde en uges gratis adgang til www.nnx.dk hvor man selv kan lave div. udtræk. Du kan jo prøve at kontakte dem og høre om du også kan prøve det. |
Hej Lunic Jep. Du kan købe emnerne hos os. Har lige sendt dig en pb. |
Måske et dumt spørgsmål... men kan man ikke "bare" kigge på CVR registret og søge både på branche og område... og få nye virksomheder frem? Blot et input. Har ikke selv prøvet, men tror det lader sig gøre. Hvis det ikke er relevant med alder på virksomhederne, så har jeg brugt krak.dk og søgt - det har fungeret fint. Nu har jeg så web-direct, som absolut er et godt produkt! |
|
Jeg har tidligere haft adgang til http://www.businessview.dk/ Prøv at give dem et kald og høre om de ikke har den løsning, det har de tidligere haft. Det er nogle meget flinke mennesker derinde. Mvh. Mørch PS. Husk nu at være søde ved de nye iværksættere, de bliver kimet ned i forvejen. Kan huske den dag jeg startede virksomhed, allerede anden dag havde jeg 4 sælgere igennem. Nu er man selv gammel sælger så de fik det glatte lag med alt deres IT-fagregister osv. osv. |
Mørch